Gördalen

fredrick

Välkänd medlem
12 okt 2005
474
0
16
Avesta
http://www.gordalen.nu/sv/html.asp?ID=209

avgör själv, kan ju ha kommit lite mera senare idag efter att bilden togs också. Enligt smhi så blir det mera snö på onsdag och torsdag i Idre och särna mm. så det är ju möjligt att det ramlar ner lite i gördalen också. Så 4dm i helgen borde väl vara ok för en provkörning igentligen...?

fredrick

Välkänd medlem
12 okt 2005
474
0
16
Avesta
Jag vet men syftade på att dom visade snö imorgon och på torsdag så med lite tur är det 4dm i helgen och det bör väl vara dugligt.

Marcs

Välkänd medlem
23 dec 2006
1.344
0
36
34
Ah, ja.. Då lär det ju gå att köra! ;)

Jag körde ju över en halvmil idag på runt 1 dm! :D

E

ejwbegysv

Ja här är jag :)

Vi ska upp i helgen, inte för att köra skoter egentligen.. Men någon repa på några skogsvägar kan det ju bli....

Det är nog tyvärr lite "tidigt" ännu, iaf om man är rädd om skotern och inte har riktigt koll på vart det är stenigt...

Jag ska försöka köra runt och packa lederna lite så det blir en bra botten...

E

ejwbegysv

Här är webcam som uppdateras ibland.. (dra bort 1dm på stickan, är tex hela 15 borta så är det 14dm med snö).

Last edited:
E

ejwbegysv

Update : Är 35 cm nu ungefär... Dom har börjat att köra lite på lederna men det är stenigt som s_atan fortfarande...

Är stort intresse av att komma upp märker man.. folk ringer hela dagarna :)

Marcs

Välkänd medlem
23 dec 2006
1.344
0
36
34
Fan att man inte har körkort ännu! :(

Då hade jag direkt farit dit, inte så långt heller! :D

Daguar

Ny medlem
27 nov 2008
4
0
1
Jag var uppe och körde i helgen, och det går att köra ordentligt på sina ställen, men det är fortfarande rätt stenigt på sina håll.

Men det är riiiiiiktigt hääääärligt iaf!!! :)

E

ejwbegysv

Jag var uppe och körde i helgen, och det går att köra ordentligt på sina ställen, men det är fortfarande rätt stenigt på sina håll.

Men det är riiiiiiktigt hääääärligt iaf!!! :)
Härligt! :beer:

Nu hoppas vi på en meter snö minst iaf...