Frogskinz

Nalta

Välkänd medlem
27 jan 2011
357
0
16
Tjena! Köpte ett främre frogskinz kit till min xp, det stora på huven, de två uppe på fronten, det bakom frontbågen och även ett till hålet vid avgassidan följde med.

Förutom dem så följde även 4 st mycket mindre frogskinz med kitet. Vart är det meningen att dessa skall sitta?

Johannamelin

Välkänd medlem
10 feb 2009
134
0
6
Öövik
Det står i broschyren du får med att det är olika för varje års modell bakom frontbågen, på ex. -08 ska man använda den största. så det kommer bli över några ark.

Nalta

Välkänd medlem
27 jan 2011
357
0
16
Det står i broschyren du får med att det är olika för varje års modell bakom frontbågen, på ex. -08 ska man använda den största. så det kommer bli över några ark.

Ja precis, det större som skall sitta bakom bågen blev över men dessa 4st jag syftar på är ca 4*2cm så de är väldigt små. Hittar inte något mer hål på främre delen av skotern. Kanske det skiljer i mängden ventilationshål mellan årsmod?

Nalta

Välkänd medlem
27 jan 2011
357
0
16
På sidan som jag beställde mina frogzskin stod det att det var ett 5-dels kit så man undrar ju vart de 4st andra som var mycket minde och helt annan form skall sitta.

Förövrigt är jag väldigt nöjd med kitet, funkar kanon inge is alls i baljan och ventilationen isar heller inte igen. Inge slir på remmen heller pga snö

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.519
33
48
En helt suverän produkt. Blev kvar några små bitar då jag monterade på min Summit.

BMR

Välkänd medlem
8 nov 2007
268
0
16
Är till för att du ska kunna borra egna hål var du vill