Ja det kanske inte är så tokigt lagom långt för folk nere i dalarna så att de kan komma upp och då kanske vi alla kan få se Chris skapelse irl och jämtlänningarna får ju nära och vi i lappland får ju en lagom dagstur ner dit. Finns det bra möjligheter för friåkning, boenden mm?Kom till jorm v8vi är då ca 30 pers som ska dit då som det ser ut
Självklart ska jag säga tillDavid mach Z: om du lurar iväg Johan på fler trevligheter så säg till. Skulle gärna testa ett par boggies jag trixar med![]()
Ja det kanske inte är så tokigt lagom långt för folk nere i dalarna så att de kan komma upp och då kanske vi alla kan få se Chris skapelse irl och jämtlänningarna får ju nära och vi i lappland får ju en lagom dagstur ner dit. Finns det bra möjligheter för friåkning, boenden mm?
tur du tyck om att åka bil dåOK...det var ju en bit ditÖver 70mil därifrån jag har skotern och över 100mil hemifrån....enkel väg
var bara ett förslagSkulle vara riktigt kul! Dock 50 mil enkel väg till jorm..
Inte överdrivet stor skillnad på borga lr jorm va? Det är väl inte så långt mellan har jag för mig, kan ha helt fel dockJag skulle tipsa om Borgafjäll i dessa tider.
1 meter ligger dom på nuoch relativt centralt i fjällkedjan