hej skulle vilja veta lite om sport touring 550 år 02 tänkte köpa den som andra skoter är det en hållbar maskin ,vanliga fel å brister tacksam för svar
hej skulle vilja veta lite om sport touring 550 år 02 tänkte köpa den som andra skoter är det en hållbar maskin ,vanliga fel å brister tacksam för svar
Har själv en sport touring -03 med 450 mil som jag själv kört 2 säsonger/300 mil. Är fantastiskt nöjd, har över huvud taget inte haft några som helst problem med den.
+ Lätt o hanterlig. + Fläktkylningen är jättebra här nere på låglandet där det är mycket isföre. + Går jättefint i lössnö, lättburkad, jag friåker mest. + Inga problem att dra pulka heller + Väldigt soppasnål (drar 30% mindre än kompisens venture 500 som är helt jämförbar på alla sätt. + billig försäkring (ca 1200 kr hel på dina.se) + Back o elstart, startar jämt.
- Låg toppfart förstås, men bra acc.. - Det är ju en billig skoter i grunden så chassit/fjädring är inte lämpat för riktigt hård ledkörning.
Sammantaget vet jag inget vettigare i 30-35tkr klassen om man vill ha nåt problemfritt.