f7 stulen

stecka

Välkänd medlem
24 okt 2005
3.128
1
36
Jämtland,Lit
Halloj min brors skoter har blivit stulen:mad:. en 06as svart f7a med vita ca pro skidor.
sprucken huv fotsteget på höger sida uppböjt 44mm matta. försvann någon gång under veckan 25/2-29/2 från rödön. Har ni sett eller hört nåt så pm mig eller ring brorsan på 0703156533.
Vid återfunnen skoter finns en hittelön att hämta 6000:-
 
Last edited:

PontusSandberg

Välkänd medlem
27 feb 2007
1.292
1
16
Kalix
Fan vilka idioter som stjäl en skoter!

Hör av mej om jag ser något, du kan ju lägga ut mob-nr om man ser den.
 
D

Deleted member 9532

Att man aldrig ska få ha grejjorna ifred. Ska kolla vad ett såntdär GPS-Spårningssystem kostar?

Men även företagen lurar väl arslet av en med hutlösa priser, det är ju som att bli rånad för att behålla skotern...
Men ska man ha bra grejjer får det väl lov att kosta!
:)
 

stecka

Välkänd medlem
24 okt 2005
3.128
1
36
Jämtland,Lit
Nej den va försäkrad men vet inte riktigt hur bolaget ställer sig till att den skulle in på chassiebyte om det blir dubbla självrisker eller nåt sånt. Sen va det ju så att brorsan hade börjat fått till skotern som han ville.
ja det är fördjävligt att det finns idioter som inte kan hålla fingrarna i styr.
jo en gps skulle vara fint att ha blir nog att gömma en sån på nytron faktiskt.
 

Hålloj

Välkänd medlem
21 okt 2008
142
0
6
Bonäs bränna
Nej den va försäkrad men vet inte riktigt hur bolaget ställer sig till att den skulle in på chassiebyte om det blir dubbla självrisker eller nåt sånt. Sen va det ju så att brorsan hade börjat fått till skotern som han ville.
ja det är fördjävligt att det finns idioter som inte kan hålla fingrarna i styr.
jo en gps skulle vara fint att ha blir nog att gömma en sån på nytron faktiskt.
Hur långt hade skotern gått?
 
B

Biosteel

Halloj min brors skoter har blivit stulen:mad:. en 06as svart f7a med vita ca pro skidor.
sprucken huv fotsteget på höger sida uppböjt 44mm matta. försvann någon gång under veckan 25/2-29/2 från rödön. Har ni sett eller hört nåt så pm mig eller ring brorsan på 0703156533.
Vid återfunnen skoter finns en hittelön att hämta 6000:-
bor du i strömsund du ?:eek:
 

Hålloj

Välkänd medlem
21 okt 2008
142
0
6
Bonäs bränna
öhh kommer inte ihåg säkert men runt 300- 350

Nix i Ösd bor jag
hmm okej.. Skulle köpa en f7 motor från en kille som jag bara hade mailkontakt med.. Affären var klar, vi hade kommit överens om pris osv. Då frågade jag om jag kunde få hans nummer och hemaddress så jag kunde komma förbi och kolla på grejerna. DÅ slutade han HELT svara.. Har mailat han några gånger efter det men han svarar inte..
Fick bara lite konstiga vibbar av han.. :hmmmm: