F-7 MØKKA SCOOTER!!!!????

BT

Medlem
1 jan 2000
6
0
1
Norway
Er det noen der ute som kjører F- 7..?
Jeg har nå kjørt min F- 7 i 70 mil, og har ikke bare positive opplevelser. I dyp snø så tetter lutinntaket seg med snø/ is, og turtallet faller. Motoren gir seg..
Jævla drit.. Har kjøpt et leketøy som ikke fungerer som det skal, går ikke i dyp snø, men på veien funker alt bra.
Nå er jeg fortvilet er det noen som har opplevd noe av det samme???
I Norge har jeg nå hørt om 4 andre scootere som har det samme problemet som meg. Er det ikke noen av dere i Sverige som har vært ute for det samme??
Men kjører fra det meste når scooteren går som den skal;-)

 

danne3

Semi PRO sledder
1 jan 2000
142
0
0
Hmm jag har inte prövat min i riktig djup snö ännu för vi har nästan ingen snö här i Kiruna...Men kolla in på www.hardcoresledder.com där har då ingen av de grabbarna haft det problemet..Jag hoppas att min F7 kommer att gå bra i djupsnö men eftersom grabbarna i kanada har kört en hel del djupsnö redan så är jag inte orolig
 

zr800_01

Medlem
1 jan 2000
28
0
1
Gällivare
Du kan ju inte vara så j**la missnöjd ändå då den skoter du köpt är gjord för att gå på led/crossbana!!!
Å där är det ju sällan djupsnö!...=P

Du kasnke skulle ha tittat på en deep snow maskin ist...som summit/rmk etc.....

nåja här har du en länk som gör ditt liv glatt igen iaf... http://www.gripnripracing.com/products.htm



*snyft*....skoterlös
 

Mach Z 99 RER

Välkänd medlem
1 jan 2000
112
0
6
Som sagt, ta dette opp med AC. En skuter er en skuter, og da skal den kunne kjøres i snø. Det lureste er nok at flere går sammen og krever en løsning, feks en rerouting av inntakslufta.