Tja!
Har läst på dootalk att det höga v-rem slitaget på xp modellerna delvis beror på att chassiet flexar för mycket i mellan motor och sekundärtornet och att man kan motverka detta genom att fästa ett stag i mellan chassiets främredel och sv-tornet !
Är det nån som testat detta ?
sen läste jag även att livslängden på remmarna ökade om man plockade bort plast kåpan som sitter runt sekundären fastnitad i alu delen av remkåpan samt att man ska motera bort verktygslådan så att det cirkulerar mer kall luft över remskydd och s***** remmen . Ska prova detta
Har läst på dootalk att det höga v-rem slitaget på xp modellerna delvis beror på att chassiet flexar för mycket i mellan motor och sekundärtornet och att man kan motverka detta genom att fästa ett stag i mellan chassiets främredel och sv-tornet !
Är det nån som testat detta ?
sen läste jag även att livslängden på remmarna ökade om man plockade bort plast kåpan som sitter runt sekundären fastnitad i alu delen av remkåpan samt att man ska motera bort verktygslådan så att det cirkulerar mer kall luft över remskydd och s***** remmen . Ska prova detta