L Linuzz Medlem 22 jan 2009 6 0 1 Roknäs 22 jan 2009 #1 Hej jag undrar hur mycket försäkring till en ski-doo mxz 583 -97 kostar? Har funderat på att köpa en Snälla svara fort
Hej jag undrar hur mycket försäkring till en ski-doo mxz 583 -97 kostar? Har funderat på att köpa en Snälla svara fort
renegadexx Välkänd medlem 18 apr 2008 2.134 1 38 Östersund 22 jan 2009 #2 men ring runt på bolag och hör! konstig fråga eftersom det är olika för alla!:stupid:
L Linuzz Medlem 22 jan 2009 6 0 1 Roknäs 22 jan 2009 #3 renegadexx skrev: men ring runt på bolag och hör! konstig fråga eftersom det är olika för alla!:stupid: Click to expand... Men jag tänkte om det var nån som hade en och visst ungefär vad det kostar. har ju tänkt kolla runt lite har kollat på trygg hansa men det var åt helvete för dyrt
renegadexx skrev: men ring runt på bolag och hör! konstig fråga eftersom det är olika för alla!:stupid: Click to expand... Men jag tänkte om det var nån som hade en och visst ungefär vad det kostar. har ju tänkt kolla runt lite har kollat på trygg hansa men det var åt helvete för dyrt
jockegubben Välkänd medlem 2 nov 2007 4.923 6 38 Harads www.Jockegubben.pixbox.se 22 jan 2009 #4 jaa, beräknas ju olika för varje person beroende på åldre osv. Så håller på ranegadexx, det är bara att ringa runt och fr¨ga vad det kostar.
jaa, beräknas ju olika för varje person beroende på åldre osv. Så håller på ranegadexx, det är bara att ringa runt och fr¨ga vad det kostar.