"EVO" Enduro ( 2001 --> ) Allmän Info... ?

S_ummit700

Välkänd medlem
1 jan 2000
102
0
6
Tjenare!

Jag har en polare som haft en sån där skoter i 2 säsonger, 3:e nu.
Å den har bara gått å gått utan problem överhuvudtaget. Med en lite större matta än original är dom riktigt fina i lössnö oxå.

Och då ska tilläggas att det är inte direkt lugn körning han ägnar sig åt.
Jag tycker det är ett mycket bra köp om du är intresserad.
 

ipsel

Välkänd medlem
12 nov 2005
416
0
16
malmberget
S_ummit700 skrev:
Tjenare!

Jag har en polare som haft en sån där skoter i 2 säsonger, 3:e nu.
Å den har bara gått å gått utan problem överhuvudtaget. Med en lite större matta än original är dom riktigt fina i lössnö oxå.

Och då ska tilläggas att det är inte direkt lugn körning han ägnar sig åt.
Jag tycker det är ett mycket bra köp om du är intresserad.

har hört på ren svenska att dem är Jävulskt stryktåliga. och att dem går grymmt fint i lössnö för att vara kortbandare . så det verkar stämma
 

SniGGy

Medlem
28 okt 2005
48
0
1
Ollsensgamlahus 44
jag har själv en enduro 700sp -01 och den är grymt skön att köra. men ett tips. köper du en enduro så stoppa styrhöjjare det blir mycket skönare att köra och dom är inte så taskiga utanför leden häller vad jag provat. men hadde gärna fått ha en matta med 38mm kamm..
men det får man köpa om man vill ha :)

men köp enduro om du vill ha en skoter. bra förstaskoter. tycker jag, världigt bra drag i dom.
Tack för mig !
 

ipsel

Välkänd medlem
12 nov 2005
416
0
16
malmberget
SniGGy skrev:
jag har själv en enduro 700sp -01 och den är grymt skön att köra. men ett tips. köper du en enduro så stoppa styrhöjjare det blir mycket skönare att köra och dom är inte så taskiga utanför leden häller vad jag provat. men hadde gärna fått ha en matta med 38mm kamm..
men det får man köpa om man vill ha :)

men köp enduro om du vill ha en skoter. bra förstaskoter. tycker jag, världigt bra drag i dom.
Tack för mig !
jo men isf är det min tredje :p .. hehe