Ett litet projekt men en ski-doo i centrum

Rbanan

Välkänd medlem
15 jan 2010
1.710
4
38
Luleå
Jag körde med den huven förra säsongen, men efter ha lagat den med massor av bundband så sålde jag iväg den för en spottstyver. Den håller inte riktigt när det är kallt ute och du måste rulla skotern ofta.

Det är min åsikt i alla fall. Men jävulskt lätt är den!
 

A Stenvall

Välkänd medlem
6 dec 2013
272
1
16
29
Sikfors, Piteå
Jag körde med den huven förra säsongen, men efter ha lagat den med massor av bundband så sålde jag iväg den för en spottstyver. Den håller inte riktigt när det är kallt ute och du måste rulla skotern ofta.

Det är min åsikt i alla fall. Men jävulskt lätt är den!
Jaha ja.. de lät ju inte alls överdrivet bra. Man kan ju inte stanna inne i stugan bara för att det är kallt ute!

Får väll bli att överväga en c3 huv, och eventuellt beställa samtidigt som man beställer remdrift!
Men kändes dyrt för att spara ca 5kg :eek:
 

A Stenvall

Välkänd medlem
6 dec 2013
272
1
16
29
Sikfors, Piteå
Oj!! Här har det inte hänt mycket på sistone!! Har helt enkelt inte haft tid! Har knappt ens hunnit börja pyssla på skotern, så ligger för tillfället kraftigt efter i tidsplanen....

Men nu ska jag inte vara deppig över det, utan det gäller att blicka frammåt! Samt hoppas på att ha fått klart det mesta innan februari, då det blir en stabil start med Ride'n'Seek! för att sen ta ledigt några veckor med huvudsyfte Skoter!!

Men dagens stora bekymmer! Ska beställa ett helsystem, och kan ej bestämma mig huruvida jag vill ha SLP, SPI eller Aaen!
För och nackdelar med dem? Sen var det ju det hela med ljudet!! Vilken av dom lever om mindre? Vill absolut inte ha någon skrikmaskin då jag enbart anser det vara irriterande!

Sen var tanken att även beställa hem en PC5'a i samma veva, och änkte då höra vad folket tror om luftburken som Speedtech börjat sälja. Buu eller bää? Någon som har nån erfarenhet? Är det värt att chansa och testa?

Tack och hej!
 
Last edited: