En eloge till Polisen...

E

ejwbegysv

Måste bara ge en eloge till Polisen i dalarna..

3 helger utav 4 har jag stött på Polisen i NV dalarna den senaste tiden.. Mycket imponerande...

Vad jag har hört så har vi skoteråkare uppfört sig mycket väl alla dessa 3 helger..

/Jimmy Staff

jammen600

Välkänd medlem
14 dec 2004
1.395
0
36
Timrå
Spetnaz

När man minst anar det dycker dom upp och då får man tillbaks den där flyktkänslan man grundlade från då man körde moppe innan man var femton så det gäller att man håller sej :cool: så man inte viker av leden och börja tokgasa mellan träden till den grad att man får käka bark till lunch.
Är det nån som känner igen sej. :D

E

ejwbegysv

Jo visst :) Man var lite orolig dagen efter påskafton (hade jag förbränt allt sedan kvällen före??).. men det gick bra.. Att jag inte hade reg.skyllt på skotern anmärkte dom inte på..

Dom kör Lynx 5900 så man kan nog känna sig lugn vid snuthäng :)

jammen600

Välkänd medlem
14 dec 2004
1.395
0
36
Timrå
Konstigt det där med regskylten för här verkar dom inte ha annat att göra på lördagarna än att stå på en speciel mack och skriva ut böter till dom som har regskylten fel placerad och denna mack är en stor knutpunkt så dom har fått sitt mekka så dom får in lite kaffepengar. :)

robin-_-

Välkänd medlem
22 nov 2004
853
5
18
37
ejwbegysv skrev:
Jo visst :) Man var lite orolig dagen efter påskafton (hade jag förbränt allt sedan kvällen före??).. men det gick bra.. Att jag inte hade reg.skyllt på skotern anmärkte dom inte på..

Dom kör Lynx 5900 så man kan nog känna sig lugn vid snuthäng :)
Det var inte mycket att köra med, här i Jokkmokk har det varierat från Pantera 1000, ZR 900, RX1a :(