dunkhållare och ledlyse på firecat.

tonyb006

Välkänd medlem
3 dec 2010
272
0
16
nykarleby finland
Undrar om någon byggt om sin firecat och sågat bort baklyshållaren och lagt led och monterat dunkhållare? Går i såna tankar så vore fint med info eller bilder mm.

H a

Välkänd medlem
10 dec 2010
244
0
16
Hammar
Någon borde ju gjort det för dom är ju tyvärr inte så vackra där bak i orginalutförande.

tonyb006

Välkänd medlem
3 dec 2010
272
0
16
nykarleby finland
Nej precis.. ska åka å handla led lyse imr. Å börja laborera . Få se sen om det blir något.. dunkhållare är största utmaningen då sitsen är rätt lång och finns inte mycket utrymme att röra sig på.. risken finns det börjar se konstigt ut...

tonyb006

Välkänd medlem
3 dec 2010
272
0
16
nykarleby finland

vet inte om det syns men någon data kunnig kan ju kopiera bilden och lägga in den som det ska..

blev åtm. bättre än vad det var före tycker jag...

tonyb006

Välkänd medlem
3 dec 2010
272
0
16
nykarleby finland
varför får jag inga bilder att synas när jag tar på infoga bild och lägger till adressen som jag kopierat bilden från? är den för stor eller vad fan?

Last edited:

tonyb006

Välkänd medlem
3 dec 2010
272
0
16
nykarleby finland
Vet inte vad jag gör fel men det lyckas aldrig... men i stora drag tog jag bort baklyshållaren och skruvade fast 2 alu vinkeljärn med 2 alu rör som håller ihop dem och led lyset fast i det. Ett billigt led lyse från biltema funkade klockrent.. total kostnad 12 euro!!:)