direkt fon usa

polarisman

Semi PRO sledder
1 jan 2000
31
0
0
jag och polaren med mc 900 159" och jag med vertical escapen har varit i yellowstone city i en vecka och kort mycket skoter , det var 2meter los sno och riktigt roligt och marskinerna visade vad dom gick for, har nu läst allt har på forumet har och pa snowrider ocm att polarisen bara gav ca 124hk men som tur var hittade jag ocksa info om att min inte har samma cdi box och att jag har knacknings sensor, så nar vi bankade snal stalde vi motorn det som gick och den gav ca 142,7 med varm pipa och min 02:a 800 144 gav 137,6 har.och Marks 900 gav 148,7hk. /Kent

 

stefan2

Semi PRO sledder
1 jan 2000
27
0
0
Konstigt att du skriver som om du vore i USA utan Å Ä Ö. När du ibland i din text använder dom bokstäverna ????
Jag tror att du befinner dig i sverige och bara drar en vals för att "få upp" HK antalet i slöa Polarisar.
 

polarisman

Semi PRO sledder
1 jan 2000
31
0
0
ja det gick inte så bra för mig att härma det där rika aset som är i americka han som heter kent på riktigt =)
//nils
 
P

PitBull

Jag kan faktiskt inte hitta ett enda å, ä eller ö...någon annan som kan det??

Sedan undrar jag, polarisman, varför snålställa när man bänkar, det är väl ändå körbara kusar som är det intressanta, eller?
 
P

PitBull

Jag dementerar allt jag skrev ovan...jag måste vara snooowbliiind efter dagens körning...