J JohanWallin Välkänd medlem 22 nov 2010 330 0 16 Bäschö ! 14 feb 2016 #1 Från vilka andra modeller passar bulkhead på en crossfire 700 års 06 ?
anchull Välkänd medlem 7 nov 2012 102 0 6 14 feb 2016 #2 Om du går in på www.brownsleisureworld.com och letar upp din del under "On-line parts fiche". Tryck sedan på den och välj, "Where used". Då ser du vilka modeller som använder denna.
Om du går in på www.brownsleisureworld.com och letar upp din del under "On-line parts fiche". Tryck sedan på den och välj, "Where used". Då ser du vilka modeller som använder denna.
J JohanWallin Välkänd medlem 22 nov 2010 330 0 16 Bäschö ! 15 feb 2016 #3 Tack för svar ! Tråkigt däremot för min del, har hört att bulkhead från M ska passa men tyvär inte enligt sidan du länkade :/
Tack för svar ! Tråkigt däremot för min del, har hört att bulkhead från M ska passa men tyvär inte enligt sidan du länkade :/
k-len Välkänd medlem 12 jul 2005 8.891 38 48 36 mellansel www.skoterlon.nu 16 feb 2016 #4 skillnaden mellan M och crossfire är att M:en inte har krängninshämmare. Så klarar man sig utan den funkar det med en M
skillnaden mellan M och crossfire är att M:en inte har krängninshämmare. Så klarar man sig utan den funkar det med en M
J JohanWallin Välkänd medlem 22 nov 2010 330 0 16 Bäschö ! 16 feb 2016 #5 k-len skrev: skillnaden mellan M och crossfire är att M:en inte har krängninshämmare. Så klarar man sig utan den funkar det med en M Click to expand... Ofan , vad bra för en m bulk har jag fått tag i , vilken tur !
k-len skrev: skillnaden mellan M och crossfire är att M:en inte har krängninshämmare. Så klarar man sig utan den funkar det med en M Click to expand... Ofan , vad bra för en m bulk har jag fått tag i , vilken tur !