Hej,
vet nån om det är svårt att byta ut aludelen som a-armarna är fäst i på en rev 600-03
tack på förhand
vet nån om det är svårt att byta ut aludelen som a-armarna är fäst i på en rev 600-03
tack på förhand
Precis min tanke, alla skrotade revar har väl mer eller mindre åkt på en törn just där... 2500:- stämmer rätt bra med vad jag räknade på, 250 dollar ca såg jag de kostade i USA, brukar bli rätt nära verkligheten med priserna i Sverige om man räknar en 10a per dollar. Tack för bra svar!Nej motorn behöver inte lyftas ur, och som Dadda skriver så är det inte speciellt svårt men det tag som sagt några timmar att få den klar.
akka: Nypriset på delen är runt 2500kr vill jag minnas, att leta en beggad känns lönlöst då de tämligen lätt skadas och med tanke på att det är en del jobb så rekommenderar jag dig verkligen att köpa en ny så du vet att den är 100%.
Det där har jag läst flera gånger men jag tycker det brukar låta en aning överdrivet. Jag menar det används ju vanliga bultar för att hålla ihop aluminiumdelar överallt på en skoter samt att Ski-doo själva inte ens skriver något om användandet av rostfria bultar, och tillverkarna om några brukar vara noggranna att nämna något som detta.Hoppas du använde rostfria bultar annars käkar aluminiumet upp dom.
Inte så roligt med halvt sönderrostade bultar när du blåser på med 100 längs en ojämn led.![]()