Boden X

D

Deleted member 6797

alla sänkte ju typ i början. kan it fatta måst va nå fel på starten. för mina polare sänker typ aldrig annars?

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Dom med preppade variatorer sänkte för att det var flygande start. Då dom var i luften han den växla ner så när dom kom i vattnet ställde dom sig rakt upp(Så var det för kompisens kompis med en Lynx RS, SM vinnaren i Backe i vintras tror jag det var ). Och vissa dök ju nästan i starten.

Skulle vara bättre om man kan köra tex från en strand ut i vattnet. Då skulle det bli fler dueller.

rave600

Välkänd medlem
28 okt 2008
126
0
6
Norrbotten =)
inga bilder från när dom hoppade?

hur långt var längsta?

Jag har inga bilder när dm hoppade men ja vet att han som hoppade längst hoppade ca:23 meter och värdsrekorde ligger på 27 meter:) Jag tror de va kalle johansson från ruffriders men ja vet itne säkert :hello:

chabling1337

Välkänd medlem
20 dec 2008
114
0
6
boden
om jag ska vara ärlig var det de tråkigaste jag har sett bor i boden så. tog ju typ 20 minuter för att få upp varje skoter.. men han var bra han som körde den oranga skoter . var det en pro x2 ? såg den inte som i helhet :D men det var väl han som hoppa längst han var den som var bra iaf : ) det var roligare att :beer: :D

R

rotax=)

har massvis med bilder därifrån bara skicka ett PM.så kan ja skicka

Ga1337

Välkänd medlem
23 dec 2008
570
0
16
Norrbotten
Kalle johansson med sin rev 440/800 hoppade längst :)
om jag ska vara ärlig var det de tråkigaste jag har sett bor i boden så. tog ju typ 20 minuter för att få upp varje skoter.. men han var bra han som körde den oranga skoter . var det en pro x2 ? såg den inte som i helhet :D men det var väl han som hoppa längst han var den som var bra iaf : ) det var roligare att :beer: :D

RotaX447

Välkänd medlem
24 sept 2005
3.206
0
36
Boden
jag såg på allting och tycker det var bra.
visst en hel del väntetider men i helhet bra.kommer se det nästa år också om det blir.

j.jakobsson

Medlem
13 jul 2009
6
0
1
Vilhelmina
Längdhoppet!
1a: Kalle Johansson 23m.
2a: Kristoffer Jakobsson 17.5m.
3a: Egon Danielsson 17m.

Jag tror inte start från brygga gillades av förarna :p haha

M.Pettsson

Välkänd medlem
6 jun 2006
770
0
16
Pite
nej de gillades inte av förarna! däremot gillas att på lördag i pite så startar man på viraduk med sand på ! (Y)