billiga fatbars och höjjare ?

sledfactor

Välkänd medlem
12 okt 2008
408
0
16
krokom
tjena tänkte skaffa ^^ och orkar inte lägga ut så sjuuukt mkt som endel kostar så undrar om nån vet nån bra sida med blliga saker ?
det behöver inte vara nå speciellt märke men inte rusta iaf;)
kom me förslag!:ciao:

Pyrro

Välkänd medlem
12 sept 2005
2.807
1
36
Sundsvall
Biltema har ju styre. Och en höjare kan du ju antingen köpa beg eller göra en egen.

Då klarar du dig undan billigt.

jompa_

Välkänd medlem
15 jan 2008
246
0
16
Umeå
köpte höjjare från locknersbilochmc.se i fredags och fick den idag, den kostade 750:-.
sen så beställde jag ett zap styre från absolutmx, kostade också runt 700, fick det idag också, tot med frakt vart det runt 1700:- inte så farligt tycker jag iallafall

leijon_

Välkänd medlem
2 jan 2007
270
0
16
34
Östersund
Iofs så är nog även billigare styren rejäla. Men om styret går av så lovar ja att man blir rätt paff, de hände mig en gång och det slutade inge vidare :p

R

Robin

Precis, har själv inhandlat styre från skoterdelen en gång i tiden, om det var air eller inte skiter jag i men en bit bredare än 80cm var det då iaf, kapades ner till 75 direkt!

D

Deleted member 6797

renthal är ju bra men dyrt. har de själv på min ( satt på då ja köpte skotern ) och en 3 tums höjare.

vet ni hur reikon styrerna är då?

Dawn!

Välkänd medlem
16 dec 2007
184
0
6
kiruna
Köp ett fly minibend.. du kan ju inte köpa ett skitstyre.. som man knäcker bara man lutar mot det..dom enda styret som är nice är fatbar som kostar över tusingen och fly minibend..!!!!!!!!!!!!!!!!!

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Biltemas Fatbar.

Jag satte på ett Biltema styre på F6an. Ett som passa på orginal höjjarn.

Hellre att styret böjs/går av än att styrstången blir börjd när man rullar.

sallex13

Välkänd medlem
7 okt 2008
202
0
16
33
njurunda
köpte styre på biltema jag med ett svart mini mx styre riktigt skönt styre:D och billigt 279kr jämmfört med renthal fatbar styret jag köpte förra året 1295kr