jag vet inte ja... har läst hela tråden o tycker det verkar vara nyhetens behag som styr här... gör inte samma misstag som jag gjorde, man ska inte låna till leksaker! jag lånade 60k av en bank till en audi s2 när jag blev anställd, tänkte att det här betalar jag av snabbt... men riktigt så lätt är det inte... sitter kvar med det där jävla lånet o pyntar 1200kr i månaden 4år senare, visst 1200kr e inte så mycket för en arbetande, men fortfarande hade jag kunnat haft så mycket roligare för dom stålarna.. så tänk igenom detta noga, precis som dom ovan säger så tappar skotern bra mycket i värde direkt o sen nästan lika mycket till under det räntefriaåret.... att betala av 40k med egna inarbetade pengar, i ditt fall arbete var 4e helg kommer inte vara lätt, en kyrkråtta kommer leva lyxigt jämfört med dig...
köp dig en bättre begagnad istället! jag köpte mig nyss en lynx re 600ho, med sparade inarbetade pengar! sån jävla skön känsla när man äntligen har det man sparat till! lån är inte kul, om du senare ska köpa tex bil o lägenhet, då tas ditt skoterlån med i beräkningarna hos banken och plötsligt så nekar dom dig fler lån pga av det. så tänk över ett lån hos skoterfirma noga! det blir en jävligt dyr skoter i slutändan, allt pga nyhetens behag!