Måste ha mera flyt på skidorna
Mina flexiski skär ner sig i lössnö, vad köpa?
Gillar ACs "timglas" skidor men gillar inte grönt
Mina flexiski skär ner sig i lössnö, vad köpa?
Gillar ACs "timglas" skidor men gillar inte grönt
Hehe, inte skit dyr. Bara dyrastPersonligen har jag fått höra från säker källa att min skoter bara är skit(dyr), men mina C&A Pro 7" wide bär upp grymt bra på MM.
//Rob
Var bara tvungen att pika lite. Tog inte illa upp, eftersom det är lätt att läsa sig till att min har allt gjort till skillnad från de andra som kräver en hel del för att få dem att gå riktigt bra. Min kräver att man vrider på nyckeln för att den ska gå kanon! Sen är den heller inte dyrast. Men högst pris fast med överlägset mest tillbehör, utrustning och förmodligen bäst skick. Har iaf fått några erbjudanden att ta ställning till. Inbyten är intressant (ej skoter dock pga tidsbrist), men hittills bara fått förslag om sånt som jag redan har bättre av själv redan. Leksaker av alla de slag samt en Bil. =)Hehe, inte skit dyr. Bara dyrastTa inte så illa upp mannen. Som sagt jag tillhör inte din kundgrupp. Jag bygger heldre än att köpa färdigt. Men tror många sitter å funderar på hur de ska få ihop pengar och köpa din skoter som jag helt och hållet håller med är väldigt fin och i fint skick.
Hmm, måste låna ihop lite skidor och göra lite test tror jag