- Bästa föret just nu -

I See the Line

Välkänd medlem
19 dec 2013
186
0
6
Norrbotten
Satt precis och klurade, likt många andra, vart man skulle dra skotern och köra i helgen.
Sitter och bevakar vädertjänster och snödjupsrapporter dygnets alla timmar, i alla fall nästan! :bigsmile:

Men tänkte att vi gemensamt kunde hjälpa varandra med lite rapporter kring puderåkandet just nu, t.ex. om det kommer ngt stort och lokalt snödump.

Jag medveten om att bra puder nästan bara hittas uppe i gränsen just nu, men en sann optimist slutar ju aldrig hoppas!

Så, bjud nu till på era bästa tips, var inte snåla, säsongen är ju ändå nästan över... och en god gärning kommer åter... :bigsmile:

Brogge1

PRO sledder
10 nov 2007
689
3
0
Lofsdalen
Som sann optimist hoppas jag det fortsätter kräksnöa i lofsdalen! Annars är det bara östsluttningar som bjuder på midjedjupt puder i lofsdalen just nu.

meanis

Välkänd medlem
28 nov 2009
1.412
0
16
Finland, Pedersöre
Ser ju ut som en stor del av skanderna kommer få en trevlig dump tor-fre iaf, borde ju bättra på föret lite iaf. Botten finns ju. :D På lör drar vi upp till vuogga iaf och stannar där några dar.

Backman

Välkänd medlem
29 feb 2008
380
0
16
Haparanda
blir adolfsström imon och blir till söndag så ber till gudarna att de är snöstorm från tors-fredag där :)

__Marcus

Välkänd medlem
16 dec 2008
3.517
35
48
Borlänge
Kittelfjäll levererar då en hejdundrande betongskare, värsta jag vart med om. Hoppas på lite snö imorn.

I See the Line

Välkänd medlem
19 dec 2013
186
0
6
Norrbotten
Nu hoppas jag på nya rapporter från grymma ställen!!!!
Så underbart med lite dump!!

En polare åkte upp till Vuogga igårkväll, så rapporterar in idag hur det ser ut där borta!! :)
Hoppas betongskaren som förpestat stora delar av Norrland nu mjukas upp!!
:-D

enpatte

Välkänd medlem
22 jan 2011
2.070
68
48
Borgafjäll
Över 2dm nysnö i Borgafjäll det senaste dygnet.
Edit: vissa säger 3dm...återstår att se...

Last edited: