ATV bildtråd

TheJo

Välkänd medlem
19 jan 2010
415
0
16
STHLM/Uppsala
Sv: ATV bildtråd

här är en Grizzly 700 jag lackade under hösten,färgen den är lackad i
hitachi orange

*Bilder*
Fint lackat. Färgen gjorde sig riktigt bra mot det svarta. :)

Men det känns som det är fel fordon att motivlackera.
Antar att det inte ser så roligt ut efter några timmar i skogen/lerhålet.
 

sunne

Medlem
14 dec 2010
48
0
1
Sunne
www.freewebs.com
Sv: ATV bildtråd

Fint lackat. Färgen gjorde sig riktigt bra mot det svarta. :)

Men det känns som det är fel fordon att motivlackera.
Antar att det inte ser så roligt ut efter några timmar i skogen/lerhålet.
Tack :) jo det blev rätt bra med den färgen, killen som har den kör en hitachi grävare så vi tog ut färgen genom att prova mot den. du har nog rätt att det inte är det mest ultimata fordonet att lacka men visst ser den rätt cool ut + att den bräcker ju grannen och det är rätt viktigt eller hur?
 

TheJo

Välkänd medlem
19 jan 2010
415
0
16
STHLM/Uppsala
Sv: ATV bildtråd

Tack :) jo det blev rätt bra med den färgen, killen som har den kör en hitachi grävare så vi tog ut färgen genom att prova mot den. du har nog rätt att det inte är det mest ultimata fordonet att lacka men visst ser den rätt cool ut + att den bräcker ju grannen och det är rätt viktigt eller hur?
Då kräver jag nästan en bild tillsammans med grävaren i en passande miljö snarast ;)

Ja, självklart blev den cool.
Det är minst lika viktigt ja. Vilket jag tror många på det här forumet håller med om. Även fast man kommer med andra bortförklaringar när det kommer till inköp av nya saker. :p

Nu var det slut på OT.
 

jockegubben

Välkänd medlem
2 nov 2007
4.923
6
38
Harads
www.Jockegubben.pixbox.se
Sv: ATV bildtråd

Det är blött i markerna nu.
Och nej, jag extra kör inte som timmerchaffis utan det är vårat bro bygge som är lastat för att kunna ta oss över en riktigt djup bäck lite längre fram. :)