N Nillal Medlem 3 jan 2019 6 2 3 54 Söderhamn 6 jan 2019 #1 Kikade på en Arctic cat Jag från 78. Gammal men funkade som den ska. Det var stålkammar på mattan, bra eller dåligt? Reservdelar till en sån maskin, hur är det med det?
Kikade på en Arctic cat Jag från 78. Gammal men funkade som den ska. Det var stålkammar på mattan, bra eller dåligt? Reservdelar till en sån maskin, hur är det med det?
Boost III Välkänd medlem 19 feb 2009 10.901 886 113 Kramfors 6 jan 2019 #2 Nillal skrev: Kikade på en Arctic cat Jag från 78. Gammal men funkade som den ska. Det var stålkammar på mattan, bra eller dåligt? Reservdelar till en sån maskin, hur är det med det? Click to expand... De är inget vidare bra den blir svinhal i sidled på is och hårda spår men vist de funkar ju bara man tänker på det.
Nillal skrev: Kikade på en Arctic cat Jag från 78. Gammal men funkade som den ska. Det var stålkammar på mattan, bra eller dåligt? Reservdelar till en sån maskin, hur är det med det? Click to expand... De är inget vidare bra den blir svinhal i sidled på is och hårda spår men vist de funkar ju bara man tänker på det.