Antal visningar av en tråd?

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Funkar antalet visningar på nån tråd för er andra? För mig har det inte funkat på ett bra tag. Många nya trådar men massor av svar står antalet svar rätt men 0 visningar. Lika på alla 3 dator jag testat med.

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.291
1.114
113
Stora Blåsjön
Är samma sak för mig, förlorar stora summor av alla mina sponsorer pga av detta :(

Ne men lite trist är det då man inte ser om det är någon aktivitet eller inte... har vart så här ett bra tag nu.

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Nu plötsligt så har denna tråd 2 visningar alltså inte 0...så funkar det ibland eller har det börjat funka idag?

Edit:
Såg nu attd et är skillnad på om jag kollar på tråden under "Vad är nytt?" då är antal visningar = 0, men kollar jag under "Allmänna forumet" så då visas inte 0 utan just nu = 3

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.291
1.114
113
Stora Blåsjön
Om man kollar lite så funkar det såhär nu...

Antal visningar = Antal Svar + 1 = totalt antal inlägg i en tråd.

DogWalker

Aktiv medlem
6 jan 2011
66
0
6
Sundsvall
Ne men lite trist är det då man inte ser om det är någon aktivitet eller inte... har vart så här ett bra tag nu.
Angående aktiviteten, jag har tidigare flera gånger gått in på forumet här för att kolla. Favoriten är filmtråden.
Men efter div händelser (eller hur jag ska säga, och jag kan ju inte säga rakt ut heller), men ni som varit med ett tag förstår säkert, så har mitt intresse dalat rejält.
Från att dagligen gå in flera gånger, är jag nere på nån enstaka gång i veckan.
Från att ha varit ett begär att gå in, har det vänt till slentrianmässiga besök i brist på annat. Önskar samma sak kunde hända med rökningen.

Kan väl vara möjligt att fler har fått samma vana, vad vet jag.

Jag ser i allafall antal visningar och svar, och det på alla trådar.
Har inte noterat något annat.