Airoh Rock hjälm, endast 900gram!

olofmikael

Välkänd medlem
23 okt 2008
1.646
0
16
Strömsund
tänkte kolla ifall det finns någon som är intresserad av en lätt å behändig hjälm? har isåfall min Airoh Rock hjälm till salu med Scott glasögon till.

Hjälmen väger 900gram å är i storlek XL 61-62, men den passar nog dom med mindre skalle utan probem också. Scottglasögona ha ja inte en aning om vad dom heter, men de e blått glas på dom å de gå att plocka av maskgrejen.

Nypris på hela köret var 3600kr +/- nån krona.. Inköpt i början på mars detta år så det är inte speciellt använt.

Hade tänkt mej 2700kr å vid smärtfri affär så ingår frakten i priset.

Vid intresse så skicka mejl till olofmikaelforsberg@hotmail.com eller pm.

mvh

olofmikael

Välkänd medlem
23 okt 2008
1.646
0
16
Strömsund
mja.. men ska ja va klarspråkig så är mina hjc hjälmar som är storlek 57-58? small äre iaf på dom e lika stora typ :) den e inte stor i storleken, kanske skulle skrive de från början. å den e endast använd en och en halv månad :)

olofmikael

Välkänd medlem
23 okt 2008
1.646
0
16
Strömsund
2500kr inkl. frakt! passa på å köp den här för på blocket är den dyrare (snowmobile rabatt hhihi..) appropå storleken, du som ha 58 eller 59 på crosshjälm kan ha denna utan probblem! mkt skön hjälm, speciellt vid långfärd då den inte känns på huvudet.

shagwell

Välkänd medlem
17 jan 2011
1.202
0
16
luleå
Det är ett riktigt bra pris! Tror fortfarande att du har större huvud än mig dock;) får man fråga varför du säljer en så fin hjälm?

shagwell

Välkänd medlem
17 jan 2011
1.202
0
16
luleå
Jag kunde just tänka mig det;) men vilken öppen kan vara bättre? Det är i så fall peltors g6 som jag letat med ljus och lykta efter. Tillverkas ju inte längre, 800g och kåpor innuti hjälmen mmmmm mums.

olofmikael

Välkänd medlem
23 okt 2008
1.646
0
16
Strömsund
dom e fina :) nä jag vill byta till en crosshjälm som ja fallit för, något tyngre men kul med nytt som alltid å sen behöver ja lite julklappspengar.. :) men om du vill shagwell så måttar ja lite runt skallen så kan du få lite mer precist.. ;)