Ö-viksbor se hit

nonnelito

Medlem
22 dec 2009
20
0
1
Övik
Halloj på er..

Vars finns det några bra spår att åka efter i dagsläget eller är det bara sjöar som gäller just nu? :)

oliverandersson

Välkänd medlem
14 jun 2009
2.100
1
36
örnsköldsvik
leden upp til mellenium är körbar men kanske inte perfekt, lederna bortanför gerdal är lite sisådär, slår ganska mycket sten under skidorna och så

pbylund

Välkänd medlem
10 dec 2008
486
0
16
Ö-vik
någon som vet något om isarna? nån som är vek? var på lomsjön igår och den höll iaf :p

killerkid

Välkänd medlem
13 okt 2004
190
1
6
norrland
man är lite less, gjorde premiärturen förra helgen mest för att kolla att allt var sjysst efter motorgenomgången och lyckades träffa en dold stubbe bakom flygfältet. Trodde väl först det bara var att byta nedre A-armen men vid närmare koll tyckte jag inte det såg så bra ut med chassit och mkt riktigt så kommer det nog bli inlösen då de var tvungna att byta ut hela chassiet enligt Fritidsimport. Det är bara att hoppas det inte blir nån långbänk med Folksam, ngn som har erfarenheter av dom i ö-vik?

GST Spyder

Välkänd medlem
12 feb 2009
401
19
18
Rössjö / Örnsköldsvik
inte gällande skoter men dock hus( inbrott ) ..och det var skitbra bemötande från folksam där :)

Hopaps snön håller sig kvar ett par veckor, skall hem till Bjästa/Mellansels trakterna och köra lite förhoppningsvis :)

Frahl

Välkänd medlem
31 dec 2009
471
4
18
Piteå
Vart en kort sväng i tefteå idag dryga halvmetern och ospårat så tog fart med indyn och tog mig 2km innan jag fick skotta en halvtimme för att komma runt ;)

crh

Ny medlem
5 feb 2008
4
0
1
Örnsköldsvik
Men va försiktiga när ni åker igenom hyggen.
Så här slutade min tur idag, körde på en led men kom liiiiite för långt ut och då slutade det såhär.:bawling:

beper

Medlem
12 jan 2010
18
0
1
Billsta
Inte roligt att något går sönder :mad2:

Skulle komma några plus grader en dag så vi får någon botten.
O sedan 2 dm puder på det :biggrin1: