Blev något konstigt fel på min ski doo när jag körde sist.
Rätt som det var började den tappa lite på en cyl (2 cylindrig) och började vibbrera. Den är lite blötare på stiftet mot statorn men känns inte som stiftet har dött helt.
Jag har provat att byta stift. kollat komp i cyl och en ligger på...