Hejsan.
Har fått nya kolvar i satt av min handlare som jag köpte skotern av. "Summit 600-2000" Men en liten fundering nu.
När den är kall så är den tjurig att starta....
Först känns de som att de finns inget motstånd i den typ...
Sen får man dra väldigt mycke...Med full gas till slut typ att...
Tjena Hoppas du fått nån snö nu så du kan prova maskinen...
Men du jag har för mej att man var tvungen att byta tank om du skulle ha en dubbeldyna från Formulan??
Har lixom för mej att det var någon som sa det till mej.:hmmmm:
//M :beer:
Lämnade in skotern idag till handlarn ja köpte han av..
Han hade rivit ner den en hel del för det skillde 1 kg mellan cylindrarna.....
Men det fanns inget fel på nån kolv eller någon av ringarna....
Och den hade inte nypit..
Någon som har nån ide på varför det skiljer så mycke?
Han skulle...
Sv: Re: Skicka med tåg!?
Väldigt svårt att säga...Beror på Speditör..Har du tur kan du kanske få den lokale tex Schenker åkaren att dra ner den åt dej.
Annars är det bara att ringa på Schenker,DHL....osv..
//Martin
Hejsan.
Läste i denna tråd och du kanske har svaret på min fråga...
Min Summit 600 surar ner sej på ett stift..
Och Tomgången ligger på 3000 varv..Men trycker jag tillbaka choken går den ner..
Hur löste du ditt bekymmer??
mvh:Martin
Hej på er.
Har en Summit 600 som beter sej lite konstigt...
Tomgången ligger på typ 3000 varv...Men om man trycker tillbaka chockregalget ännu mer så går den ner.
och efter en stunds körning kan den sura ner sej och börja gå orent.....
Jag antar att det är choken som ligger på?? eller vad tror...
Jag försäkrar min Summit-600 en 00a på länets för 3200 :-
Summit 700 skulle kosta lika mycke.....
då e jag 32 år och inget har hänt med något jag har haft försäkrat...
Min 670 H.O-99 gick på 3500:- på länets...