Senaste material av exhaust

  1. E

    Tre att välja mellan!!!!

    gillar inte chasiet på nån av dom så jag skulle helst inte köpa nån av dessa skotrar men om du nu prompt vill ha en med s2000 chassiet så skulle jag nog välja stx:en eller mach 1 95:ans... men på den måste du ju byta matta å då blir de ju lite rmer pengar direkt.... (/Macke
  2. E

    Xcr 440-96

    låter väldigt konstigt... har haft en 93 å 98:a av samma modell.... tycker dom nästan e svåra att få över 2 liter!
  3. E

    Få XCR startsnabbare?

    har ju som sagt en 98:a, kan jag även då montera O7 vikterna? vart kan man köpa dom å blir de samma resultat på min variator, vet ju ej om vi har nån skillnad på våra?!
  4. E

    dåligt på låga varv?!

    Jo jag har sett hur man gör de.. är nog inge problem. Ska ta bort dom å rengöra dom. Vad är lämpligast å regöra med? bensin? varven ligger på just över 8000 när jag man drar på
  5. E

    dåligt på låga varv?!

    Jag har själv varit lite lur på vesen. tänkte öppna idag men fick inte upp dom.... hade inte tid å försöka desto längre,, den går bra som faan efter den kommit över 7000, vet ej vad toppfarten är riktigt. Växlingsvarv? ingrepssvarv 4800ungefär tackar så mkt för hjälpen iaf.
  6. E

    dåligt på låga varv?!

    har redan provat, men de är inte så mkt att den år orent utan mest att den är slö på lägre varv
  7. E

    Pipor eller V-kit

    byt skoter istället, mkt enklare :)
  8. E

    Få XCR startsnabbare?

    har liknande fel i min xcr, är en 98:a.... men de känns som kraften kommer på så höga varv. min greppar in på 5000 men kicken kommer först vid 7000. vet ej heller vad som är felet riktgt...
  9. E

    dåligt på låga varv?!

    stiften är de inte så mkt kan jag iaf om de... men tack iaf för förslaget. skulle tro att antingen tappat komp eller skitig variator?! mer förslag på vad de kan vara?
  10. E

    dåligt på låga varv?!

    har en polaris xcr 440 sp 98:a som inte riktigt vill dra ordentligt från botten. vid 5000 greppar den in men börjar inte dra riktigt bra förrän vid 7000 å då far skidorna i luften, men vad kan felet vara när den inte vill dra rikigt som jag önskar på långa varv.
  11. E

    styrhöjare...

    hej. tillverka en själv med hjälp av svets å plattjärn, väldigt enkelt... kan man själv välja höjden. min blev 79mm å de blev en enorm skillnad..
  12. E

    Formula mach1 -91

    hade en 92:a som bara var skit.... flödade över jämt, hjälpte inte att förgasarna var på service femtioelva ggr. knäckte en massa stag i boogien, dom höll inte spec mkt. å jag kör inte så jävla hårt. tung som satan. men ska inte bara klaga, när den gick så var den som ett strykjärn på leden...
  13. E

    Gräsracern på förstasidan!

    nja ser inte ut som genI på lufthålen.... skoja inte att man e skoterdesperat!!!!! längtar som faan. bara man får sålt sin skoter så man får spana efter en ny
  14. E

    hur svårt är det att förlänga en polaris indy 500 -97

    de lättaste hade väl... varit att köra en förlängd redan från början?! men sätter du på en hk matta så ska du nog se att den går bra i snö trots att den är kort...
  15. E

    polaris 440

    jo de stämmer nog dom var visst väldigt svåra att få tag på. ok vikten stämmer nog, för den e fruktansvärt lätt tycker jag.