Senaste material av Divra55

  1. Divra55

    Polaris RMK Assault -12

    Tjena är det någon som har koll på vart kontakten till spridarna ska sitta hittar fan inte den kontakten
  2. Divra55

    Polaris RMK Assault -12

    Har kört samma rem så länge jag har haft den Tror de blir å byta rem för den börjar få torrsprickor 😆
  3. Divra55

    Polaris RMK Assault -12

    Igår var jag upp och hämtade en botten del från en 11as iq600r Idag började rivandet av skotern Kolvarna och cylindrarna såg riktigt fina ut så det var ju skönt hittar fortfarande intr varför veven gick av😀
  4. Divra55

    Polaris RMK Assault -12

    Tjena nu har varit ute och kört med motorhusets steg 2 funkar kanon öser på riktigt bra Tyvär så small vev tappen av idag när jag var ute Så söker en vev till en 800 Är det något annat man ska göra nu när motorn ska isär igen kanske dax att titta på kolvars igen🤣
  5. Divra55

    Polaris RMK Assault -12

    Kanon tack för tipset ska kontakta dom Variatorn som sitter på min är daterad 14 och sitter en grön lila fjäder i nu ska riva och se om resten är bytt till en 14 eller om resten är ifrån 12
  6. Divra55

    Polaris RMK Assault -12

    Tjena tänkte höra om nån har nå bra tips på vkitt till lek har funderat på ett motorhusets steg 2. Sen om nån har nå bra ställe och lämna in dämpare på renovering i Västernorrland området mvh
  7. Divra55

    Polaris RMK Assault -12

    Får jag fråga vad stingern ör för nått
  8. Divra55

    Polaris RMK Assault -12

    Tjena tänkte höra om det är nån som har en polaris pro rmk eller khoas bak fjäder i Västernorrland skulle behöva innan helgen😀
  9. Divra55

    Polaris RMK Assault -12

    Nej har inte org matta har en camso peak md 2,5
  10. Divra55

    Polaris RMK Assault -12

    Nu har jag provat och rackarns vad den går imot förut håller ifrån en bondocker utan problem upp för fjället Och håller 52 grader på led utan läpp och rivare Är tok nöjd med hur allt blev Undra vad vad man ska göra nu då med skotern🤔
  11. Divra55

    Polaris RMK Assault -12

    Nu har snön kommit i Härnösand men inte nå värst mycket men gick att prov köra Mycket finare gång iväg med neddrevning Och mycket rappare Vi får se hur det blir med kylningen kanske för mycket kylning Ska upp till åkersjön 6-10 jan så då får man se hur den beter i mer snö Reste mycket i...
  12. Divra55

    Polaris RMK Assault -12

    Nu är skotern ihop utom bränsle filter som kommer under veckan tror jag Nu fattas bara snön…
  13. Divra55

    Polaris RMK Assault -12

    Förhoppningsvis blir det här bra 30 mm hål
  14. Divra55

    Polaris RMK Assault -12

    Okej känns lite bökigt och börja med nån större insats nu innan snön kommer…
  15. Divra55

    Polaris RMK Assault -12

    Tack! Det där ska jag göra 98 kör jag redan Men finns det några andra lätta sätt att få ur mer effekt?