Nu har snön kommit i Härnösand men inte nå värst mycket men gick att prov köra
Mycket finare gång iväg med neddrevning
Och mycket rappare
Vi får se hur det blir med kylningen kanske för mycket kylning
Ska upp till åkersjön 6-10 jan så då får man se hur den beter i mer snö
Reste mycket i...