Snowmobile Nr 2 Februari 2010 nu ute!

E

ejwbegysv

Prenumeranterna börjar nu få tidningen i sina brevlådor...

Hemma hos oss är det slagsmål om tidningen :

psike

Välkänd medlem
20 sept 2009
1.456
2
38
Skellefteå
Varför testade inte ni alla Lössnömaskiner? Artics?
Dom är väl slutsålda? :)

Men ingen X-trim heller? Kanske går under epitetet "cross-over"?

Borde få min första tidning som pren. nu, trevligt.

Surt bara att man "jobbar" hela aftonen och förmodligen är lika dålig på att läsa tidning som olämplig chaufför när man kommer hem :p

arjeplogarn

Välkänd medlem
11 mar 2008
3.792
3
38
Residenset
Står säkert i tidningen, köp den vetja =D
Såfort den kommer ut.:)
Synd att du hann citera mig då jag just skulle radera så att jag inte hade låtit så dryg.:becky: Det kan vara så enkelt att det inte fanns av de andra märkena osv. Jag drog en förutfattad mening helt enkelt.:hello::nuts:

dhenniz

Välkänd medlem
17 nov 2005
1.163
3
38
Strömsund
Såfort den kommer ut.:)
Synd att du hann citera mig då jag just skulle radera så att jag inte hade låtit så dryg.:becky: Det kan vara så enkelt att det inte fanns av de andra märkena osv. Jag drog en förutfattad mening helt enkelt.:hello::nuts:
Köper den jag med då, trots att de aldrig skriver nåt om ockelbo :becky:

Nej, men allvarligt talat, så hann jag skriva svaret själv innan jag fått all info från ögonlocken till tupén. =D

Brukar vara läsvärda artiklar så helt klart kommer även denna tidning köpas =D

mxz 800

Välkänd medlem
4 dec 2007
490
0
16
Borlänge
Prenumeranterna börjar nu få tidningen i sina brevlådor...

Hemma hos oss är det slagsmål om tidningen :
Haha! ser ut som du blir utan tidning:)

Den låg i brevlådan idag, man blir lika lycklig varje gång den ligger där så där färsk å fin:blink1:

Tack för en grymt bra tidning ni alla som gör den:)

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Fick min idag. Sen va min otroligt smarta syster och skrev upp nått mitt på omslaget med en svart SPRITPENNA :bawling:

Så hon kommer få den stora äran att gå ut och köpa en ny tidning så fort den kommer ut i butik! Jag är sjukligt noga med mina tidningar, dom får inte öppnas för mkt eller nått sånt som dom tar skada av. Och sen hade jag lagt den på bänken i köket under lite annat för att den skulle ligga säkert, trodde jag :afraid:, och likförbannat så tar hon just den och skriver på :bawling: