Flopp !
Inte nog med att den ser ut som skit , Hur fan kan man placera en kylare på en skoter som dom har gjort ?
Men det är min åsikt !
Mvh
PA
Hellwood du kanske borde läsa på lite innan du lägger halvt efterblivna kommentarer. Även om du skulle köra sönder front "kylaren" åt helvete så går maskinen att köra DVS att den spelar ingen större roll för motor kylningen.
Som jag skrev är det "min åsikt".
Varför ska jag läsa på ?
Jag skiter personligen om den går att köra eller ej , det som däremot är intressant är priset på ny kylare.
Du som är påläst kanske kan berätta vad en ny kylare kostar ?
precis den är stadigt byggd då kan i stort sett slå på den med en slägga utan att den går sönder. och dom maskiner min apolare har köpt har dom monterat 44mm matta på o dom är grymma i lössnö trots att det är en kort maskin:becky: skulle lätt vilja ha en men väntar tills det kommer en motor med mera mos iOm ni nu har läst på så bör ni veta att det är en värme växlare och ingen vanlig kylare.
kraschar ni så att växlaren pajar så är hela skotern förmodligen skrot![]()
Svårt att tro att den accar bättre än en IQ R Faktiskt..Jag var och prov körde den idag och jag kan säga att jag blev förvånad hur lätt körd den var. Jag åker IQ RR-09 och jag skulle byta min mot den alla dagar i veckan. Körde den på guppig/sönderkörd led och den svalde allt bättre än nån annan maskin jag kört. Man åkte verkligen mJukt och fint och det gick att åka idiot fort med den! Sen var jag ut och testade den i pudret och den gick fruktans värt fint där också. Välldigt lätt att göra puder svängar och lätt att manuvrera dit man ville. Dessutom accar den bättre än både RRen och IQ R 600! Nästa år släpper dom desutom den med 800 maskin och över 150 utlovade hästar! Jag ska då satsa på en sån till 2011... Nästa säsong så kommer den garanterat köras i skoter crossen då dom håller på att exprementera för fullt med olika dämpare osv....