hur mycket har ni kört i vinter?

pezon

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.462
1
38
180 mil hitils, sen blir det väl 50 mil till nästa vecka om grejorna håller och ölen inte är för god... :)

ENordstrom

Välkänd medlem
20 nov 2006
1.126
0
36
Skellefteå
Tyvärr mindre än väntat... mest p.g.a. halvförstörd påsk. Sen när man kommer hem och ska se vad som är fel så är det bara bultarna till grenröret har rallat upp på en sida, aja inget allvarligt iaf:)

Det blev ca. 130 mil i vinter.

hockeybruden

Välkänd medlem
6 jan 2009
260
0
16
Luleå
ca 100mil hittills, far te fjällen nästa helg så då blir det lite mer.. :) men det har blivit alldeles för lite :/
verka som ja kört minst av alla, liite mobbat.. :O :(

fleetwood76

Medlem
27 jan 2009
34
0
1
Piteå kommun
Ungefär 12 meter plus minus ett par meter. Endast suttit på skotern (ena Alpinen) en gång denna säsongen, för att rangera den lite grann på grund av att den stod olämpligt till. En kompis fick flytta den återstående ca 50 meter till annan plats.

Jolle

David Mach Z

Välkänd medlem
2 feb 2006
2.057
41
48
Burträsk / Storuman
Själv så blev det bara 526 mil med nytron och så fick jag väl ihop 3-4 mil på John deeren så totalt blev det ganska precis 530mil. Jag hoppas dock på att jag ska hinna med lite mer mil nästa vinter. :D

S

StoxResearch

Fantastisk många mil. Ingen aning om hur många dock då primitiv trippmätare lyser med sin frånvaro. Vi har kört 1-2 dagar per helg (oftast 2) sedan 5 Januari, om det inte varit för kallt. Nästan en tank per gång. Under påskveckan blev det väl en 8-10 dar iaf. Igår fick det bli sista turen för säsongen.

Det har gått mycket soppa, många remmar, en variator, men motorn är hel. Ja, jag kör en 200hp 2T racemotor som får gå med fulla spjäll i djup snö så mycket det behövs, :)