Sommarsysselsättning?

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.107
929
113
Stora Blåsjön
Bygga en ny quad och köra med den på banorna i sommar.
Eventuellt tvätta bilen en gång också så är det gjort för året :)
 

sp4x

Välkänd medlem
22 feb 2006
1.074
0
36
Östersund
Asker, tok :)

Själv blir det nog till att jobba som f*n och fixa budgeten för all ledighet och körning nästa vinter.
Cross ska det köras för att hålla igång och cykla ska jag göra, dirten står i lägenheten och är redo. Tränas så mycket som möjligt.
Självklart blir det underhåll på skotern också, ska bytas kolvar och repas lite framvagn + allt standard, får se om det blir någe mer lullull.
 

enberg_187

Välkänd medlem
18 sept 2008
346
0
16
Jag tror faktiskt jag ska ta lite semester den här sommaren har inte haft på 4år och försöka vara i stugan lite och renovera.

Sen blir det att repa upp skotrarna lite och försöka köra lite mer cross på banan ist för på stan :hmmmm:

Höll på glömma det viktigaste supa in cabben ännu mer!!
 

metallica96

Välkänd medlem
25 jan 2011
108
0
6
Föglö
vara på stugan nästan hela sommaren, fiska, äta abborre, spela fotboll, köra båt, cykla. få skotern att funka, massa trevligt helt enkelt:)
 

wizziz

Välkänd medlem
4 mar 2009
190
0
6
Kiruna
Jobba över hela världen så man kan finansiera ett riktigt skoteråkande nästa säsong.. Ja och sen en lite semester till Irland och nån vecka på varm ort längre fram. Metaltown är som givet i år :)
 

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Skruva skoter enligt grundlagen.. Har planer på att förlänga IQn till 144" men jag inte bestämt mig ännu.
 

LynxtuktarN

Välkänd medlem
11 jan 2011
1.124
4
16
Obbola
Sommarjobb, fiska, båtkörning, ev köp av cross om jag får råd, fixa me skotern o montera lite lullull, osv
 

DaGmarDasK

Välkänd medlem
11 apr 2010
564
1
18
falun
jobba ihop till ny skoter och sen blir det väll en och en annan sväng med båten, och så ska ju ett körkort tas förstås :):):):)