S
StoxResearch
2stroke:
Ja, det är ungefär de enda funderingarna jag har också,
Men jag hoppas och tror att alla andra förbättringar uppväger det med råge.
Ja, det är ungefär de enda funderingarna jag har också,
Jo ganska coolt att ha retro styling på maskinen, vikten är 208kg så den är inte tung i sig men den ofjädrade vikten måste vara högre? Här finns det en film från olika vyer http://www.polarisindustries.com/en-us/snowmobiles/2010/Rush/Pages/VirtualTestRide.aspxDet var det första jag tänkte på också. då jag såg den framifrån !
Lite RETRO stuk så att säga.
En invändning angående boggie systemet är ju att det höjer tyngdpunkten och att en sådan konstruktion måste väga en hel del. :hmmmm2:
.
Jo ser det nu oxåDu, det är ett ansikte på sidoplåten.
december nästa år, ja då kommer väl 2011 års maskiner ut.Tror inte det blir några problem att få tag på nya 2010r i december nästa år. Konjunkturen är fortfarande på väg ner...
detta monster existerarFrågan är om det är en "äkta" eller photoshoppad.
![]()
Haha va skönt det e med personer som verkligen läser hela tråden istället för att läsa ett inlägg mitt i och sedan kommentera det direkt för att känna sig skitsmartdetta monster existerar
Har dom äns presenterat nått än? brukar inte de ske först under mitten av februari?
Men av att dömma från vad jag läst på forumen på andra sidan atlanten så är både Arctic Cat och Polaris väldigt försiktiga med att inte visa nått. Ryktas att de kommer nått riktigt stort från Polaris, i samma klass dom när ski-doo kom ut med REV chassit.
Arctic verkar oxå hålla på med nått stort.
Ska kolla runt lite så postar jag när jag hittar nått![]()