Nu är snön här...

skoterhasse

Välkänd medlem
26 okt 2006
776
1
16
järbo
1,5dm snö i Järbo första skotern var ute o nötte på byn i fredags själv blev det ju bara 1mil på läggda i hälgen hörde igår att det var 3dm i larsbo uppe i Annefors.

Aquafresh

Aktiv medlem
6 apr 2008
78
0
6
Ingen som har bilder från riksgränsen? Verkar ju som det har snöat ganska mycket där enligt väderhemsidorna.

Nordda

Välkänd medlem
13 okt 2005
3.154
1
36
36
Helsingfors, Finland
www.pixbox.se
Nån fler än jag som tycker det luktar gott när snön lagt sig och det är minusgrader ute? Utan snön blir det en konstig lukt men bara det finns ett litet täcke så luktar det fräscht på nåt sätt :)

Erib

Välkänd medlem
30 okt 2008
1.430
1
16
Orsa
Nån fler än jag som tycker det luktar gott när snön lagt sig och det är minusgrader ute? Utan snön blir det en konstig lukt men bara det finns ett litet täcke så luktar det fräscht på nåt sätt :)
Håller med det blir en välidgt fräsh lukt såfort snön kommer men det är väl för att snön täcker markens alla odörer :) Men nu står jag snart inte ut längre, jag vill ha snö! :)

E

ejwbegysv

Det heter 2-taktsavgaser :)

S

StoxResearch

ejwbegysv:
Hahaha. The smell of victory, the smell of two-stroke! Jag kommer att sakna lukten om några år när knappt några skotrar luktar längre, :(

Var fan är snön här i Gällivare? Can't take it anymore. Vissa säger att man blir deprimerad på vintern, jag blir mest glad jag, :)

Erib

Välkänd medlem
30 okt 2008
1.430
1
16
Orsa

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Aah. Äntligen är första turen me ny skotern avklarad. Dock inte så mycket snö men de gick hur bra som helst att köra. Hittade en liten snö hög som traktorn laggt upp när han skottat gågatan. Självklart var man bara tvungen att leka lite i den ;)

Last edited:
D

Deleted member 6797

tog detta idag

jag å min skoter. somsagt så ska de ju snöa freda,lörda,sönda,tisda så ska de va upp mot 10 minus