Styling av IQ 600RR!

D

Deleted member 9532

Får jag fråga en sak?

Varför så in i helvete mycket klistermärken? Det ser ju hemskt ut med dom, annars såg den mycket bra ut.
Där kan jag faktiskt hålla med! Det är mycket snyggare med stilrent utan en massa plotter!:stupid:
 

wenna

Välkänd medlem
21 okt 2007
202
0
16
LULEÅ
Var meningen den skulle vara clean men dekalerna som jag gjorde blev inte som tänkt och vissa dekaler ville inte fästa som dom skulle på sidan så jag fick flytta om en del och gick tillslut lös på skotern med massa märken. Tycker faktiskt att stilrent och cleant är snyggast men plottrigt o punkigt funkar oxå.

Eventuellt kommer jag att ta bort alla märken på sidan och märket mitt på huven, bara lämna den röda randen och polaris med draken.
 
D

Deleted member 9532

Var meningen den skulle vara clean men dekalerna som jag gjorde blev inte som tänkt och vissa dekaler ville inte fästa som dom skulle på sidan så jag fick flytta om en del och gick tillslut lös på skotern med massa märken. Tycker faktiskt att stilrent och cleant är snyggast men plottrigt o punkigt funkar oxå.

Eventuellt kommer jag att ta bort alla märken på sidan och märket mitt på huven, bara lämna den röda randen och polaris med draken.
Eller så tar du bort allt och sätter bara dit FOX eller något annat på Sidan. Ett klistermärke på vardera sida! Skitsnyggt!
 

Hellboy

Välkänd medlem
25 okt 2004
2.255
5
38
Ske-å
Mycket läckert, ett annat alternativ sandcamo så den syns ännu mer :) och så gör man ett tygöverdrag till hjälmen i samma färg :p
 

Hasse82

Aktiv medlem
28 okt 2007
86
0
6
krokom
ögonen sitter på plastbitar som passar in på lyset så de tas lätt bort om man inte vill ha dom där :rock:
 
D

Deleted member 9532

Den var j*vligt snygg! Men jag håller med Robin_från_kiruna, skippa ögonen!