sälj sidor

minisillen

Välkänd medlem
3 nov 2011
1.426
0
16
borlänge
Hej ja letar hemsidor som har med skoter försäljning att ja har kollat blocket och skoter torget finns det några fler.
 

Rackelsmurf

Välkänd medlem
21 okt 2008
284
0
16
Utanför Piteå
Det är nog isf om specifika handlare har sina skotrar ute på sina egna hemsidor, men idag annonserar nog de allra flesta på Blocket. Men du kan ju kolla genom lite olika firmors websidor som säljer skotrar.
 

nasjossonjon

Medlem
2 nov 2011
46
0
1
Trollhättan
Grejen är att du har särskrivit nästan allt som gick att särskriva. Blir mycket mer svårläst när man gör det, klagar inte bara på dig nu, detta forumet är det värsta jag sett vad det gäller särskrivning, vet inte om det beror på låg medelålder eller något annat men vackert är det då inte!
 

minisillen

Välkänd medlem
3 nov 2011
1.426
0
16
borlänge
Grejen är att du har särskrivit nästan allt som gick att särskriva. Blir mycket mer svårläst när man gör det, klagar inte bara på dig nu, detta forumet är det värsta jag sett vad det gäller särskrivning, vet inte om det beror på låg medelålder eller något annat men vackert är det då inte!
Ursäkta då att ja har det problemet vad ska ja göra åt det. Kan inget göra tyvär men håller med dej något det var nog ingen vidare tråd. Då ja letarde efter mer websidor som liknade blocket.se Raderta inlägget tack
 

snodddas

Välkänd medlem
23 jan 2010
1.846
4
16
Lappland
Grejen är att du har särskrivit nästan allt som gick att särskriva. Blir mycket mer svårläst när man gör det, klagar inte bara på dig nu, detta forumet är det värsta jag sett vad det gäller särskrivning, vet inte om det beror på låg medelålder eller något annat men vackert är det då inte!
Han har ju skrivit Sälj sidor men du skriver flera gånger. Vilka sidor ska säljas? Kanske du som inte kan läsa då är det lätt å klaga på han att han skriver fel??
 

edvinsjolund

Välkänd medlem
8 jan 2006
5.598
4
36
40
Roknäs
Han har ju skrivit Sälj sidor men du skriver flera gånger. Vilka sidor ska säljas? Kanske du som inte kan läsa då är det lätt å klaga på han att han skriver fel??
Det är själva sär skrivningen som är problemet. Sjuk sköterska, skum tomte osv..
Sälj sidor är inte samma som säljsidor.
 

melmaq

Välkänd medlem
1 jan 2000
2.916
1
38
www.lynxtalk.se
.. måste inflika att de inte var så farligt denna gång, inte värt att ta upp de iaf.

Vad är de för specifika delar du är ute efter?
begagnat, nytt, eller äre bara lite fönstershopping du är ute efter?
 

nasjossonjon

Medlem
2 nov 2011
46
0
1
Trollhättan
Han har ju skrivit Sälj sidor men du skriver flera gånger. Vilka sidor ska säljas? Kanske du som inte kan läsa då är det lätt å klaga på han att han skriver fel??
När det står "sälj sidor" så uppmanar han mig att sälja sidor, därav undrade jag vilka sidor som skulle säljas, inte vilka säljsidor (det rätta ordet här är nog annonswebbplatser) som finns.

Men visst detta var absolut inte den värsta särskrivningen som finns här, har sett betydligt värre!