Provkörning 2009or

D

Deleted member 9532

Sjysst vinjettering och bra bilder Bian. Får man fråga vad du har för kamera? :)
 

bian

Välkänd medlem
4 nov 2006
108
0
6
Jämtland
Kul att de finns lite bilder på mig oxå :p om du har fler får du gärna skicka dom :) tänkte de kunde va kul att ha lite bilder därifrån :)

Mail: mikael-eriksson@hotmail.com
Har tyvärr inga mer bilder på dig men, du kan gå in här och ladda ner "bilder från eventet" i högre upplösning. www.flickr.com/madebytobe

Sjysst vinjettering och bra bilder Bian. Får man fråga vad du har för kamera? :)
Just nu lirar jag med ett D40 hus och nikkor 70-300 vr, sigma 50. men står i valet och kvalet med att byta upp mig, men det blir nog till sommaren då blir det nog mest troligen blir en D300 med mb-d10;)

Jaha, det såg jag inte :)
Jo, jag brukar vara där ca 4 gånger per vinter, ska upp till vecka 10. Då kanske vi kan träffas ! :rolleyes:
Ja visst, det skulle ju vara kul att köra lite tillsamans..:)
 

speedo_4

Välkänd medlem
25 mar 2008
2.083
3
38
35
Fåker
Tycker bara dom ve4rkar seka ut mer å mer på wolverine?
Kommer det komma nåt vettigt?
Vart fasen får dom pengar från. Att driva projekt i 6 år kan ju knappast vara gratis.
 

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund
Har väl inte blivit riktigt klar förrän till denna säsong och enligt han jag talade med hade det fullt schå med att testa de exemplaren de byggt. Inför nästa säsong skulle de börja prångla ut maskiner.