Nya profilmeddelanden

Hej!
Jag läste en äldre tråd om dieselvärmare i åkpulkor och såg att du tagit fram en monteringssats till Brännapulkan och att du fortfarande sålde dessa för något år sedan. Fick tyvärr inte upp några bilder men tänkte höra om du fortfarande har dessa till salu?
Mvh. T
tjena såg ditt watercraft trippel bygge å tänkte vilka delar är det som igenkligen som måste vara custom made förutom topp vev och pipor. water railen kan man bygga själv tänkte hur mycket kostar det att få en vev tillverkad för detta syfte och tänkte om det är något mer custom på magnet sidan eller kan man ta delar från ultra eller 800 två cylindriga?
Såg i några inlägg att du körde summit 146" 850 och hade fått till ett bra recept som fick remmarna att hålla hyffsat i skogen såg även att du bytt till polaris nu så du kanske är intresserad av att dela med dig av recepet du körde på summiten? Mvh Anders
Hej,nån som vet bestyckningen på skidoo 700 trippel och normal kompression på den årsm 1998?
Jo lägg till 10k så får du min rmk Assault 800 mattan är som ny 67mm kammar modell kraftiga så den bettar bra på hårt också garanterad rullemaskin .Renoverad dämpare i boggi rak o fin inga sprickor fin i plasten mm. Jag kan skicka bilder men jag är osäker på milen men mindre än 500 ivf.
Mvh Benny
Hei. Bra moterinsguide for turbo kit på nytro👍👍 Har dunet bilde av hvordan map sensor skal kobles? Håkon
Tjena! Såg i ett inlägg här i forumet att du hade koll på lite mappar osv ifrån powercommander 5. Har en polaris 800 swb assault -12a. Skulle behöva någon mapp eller några mappar att prova på med? Något man kan köpa eller så av dig? Mvh Markus
Hej, söker en svart frontbåge till Axys -17,
Någonting du har tillgängligt? hur är infästningen? Bild?
Mvh M