Yamaha Viper Mountain '04 (BLOCKET.SE)

Yamaha_nisse

Välkänd medlem
22 mar 2007
7.744
5
36
Eskilstuna / Åre
www.ayriders.com
Tjena,
vill bara medela att följande annons på blocket är stöldgods!

http://www.blocket.se/vi/16858849.htm?ca=3_s

Min föredetta skoter som blev stulen I arjeplog för någon månad sedan!
Han har förkastat chassiet (mina bevis), så finns inte mycket att göra!
Har personlig bekantskap med personen som blåste mig, han var med och hjälpte mig när jag köpte min gamla pärla!


Bara en varning att inte köpa delar från honom!
:mad:
 

Max_K

Välkänd medlem
15 sept 2007
2.534
1
36
Koskullskulle
Läste på snowperformance att du visste motornumret, om dom kollar upp det står det att motorn är stulen då? Då är det ju lite bättre, men du har ju fortfarande inga bevis på att det är din motor :(
 

Jimmy

Välkänd medlem
13 okt 2006
3.212
0
36
43
Kiruna
Är du 100% säker på att det är din? Jäkligt skumt att alla grejerna finns i Skåne också.. Jag tror att det är dina delar och du bör sätta dit skitstöveln! Jag lider med dig :(
 

Skogshuggarn

Välkänd medlem
24 sept 2006
188
0
6
Sandviken
Jag mailade och gav ett bud på regpapperna men självklart så var chassi med papper sålt. Då måste han ju kunna uppge vad chassit hade för regnr. Men bara att en skåning säljer en skoter i delar osar ju häleri lång väg måste jag säga.
 

thullen

Välkänd medlem
1 jan 2000
3.092
5
38
49
Leksand
thullen.se
Från http://www.larmtjanst.se/
"Har du sett något konstigt?
Misstänker du bedrägeri? Har du information om stulna fordon, båtar eller andra föremål?
Ring försäkringsbolagens tipstelefon - Öppen dygnet runt. Du kan vara anonym och vi ser till att ditt tips kommer rätt.

020-325 325
Ditt tips kan vara ovärderligt, bra tips kan ge belöning!"
 

Gällan

Medlem
10 okt 2008
48
0
1
Järpen/Jättendal
Fan va surt att polisen inte kan göra något man blir förbannad, har en polare som går i skola uppe i Arjeplog men han kommer inte i från skåne om ja kännde han skulle ja fan åka till han och slå han fan hatar sånna som tar saker av andra.