Vad tycker alla ni där ute ??

Bola

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.117
25
48
PÅ nästan alla forum som finns så brukar man vara tvungen att vara inloggad för att
kunna skriva eller svara på inlägg ,det går endast läsa. Varför inte här ? Då skulle kanske alla ``låg nivå´´ svar/frågor försvinna eller i alla fall minska. Sen skulle det vara lätt att ta bort dom som inte respekterade reglerna eller dom som hetsar upp nivån
tex jonkevidbron. Tyck till ! :)
mvh: Bosse.............
 
N

Nilla

Har försök att bli medlem här men det tar sådan tid, i två veckor har jag väntat på mitt lösen, skickade in idag för att få ett nytt lösen tänkte att det skulle bli en påminelse.
För övrigt håller jag med dej om detta, men det kan bero på att man inte är 15 år längre.
 

Forumchefen

Välkänd medlem
31 dec 1999
130
0
6
43x Cyberworld
www.snowmobile.se
Hej Nilla!
Vi har/haft problem med mailservern under 3-4 veckor. När man har registrerat sig så ska det ta max ett dygn innan uppgifterna kommer till dig, (Oftast 5 min). Har du inte fått det finns det två tänkbara anledningar. 1. Fel i mailadressen som du angivit. 2. Vår mailserver strular. Det senaste är mycket troligt så gör såhär alla ni som inte fått uppgifterna.

Maila till info@skoterleden.net
-Uppge användarnamnet du angav
-Uppge mailadressen du angav

Så fixar vi till det!
/Red
 
E

Elan250

Jag tycker att det är bra att det inte är något medlemstvång då det finns många kunniga som inte är registrerade.
 
P

Pär

Det går ju helt enkelt inte.
Jag har försökt att bli medlem.
Första försöket: Inget svar.
Andra försöket: Får veta att nicket är upptaget.
Tredje försöket: Mail till Skoterleden.
Inget svar. Detta i början av december.
Fjärde försöket: Nå någon via inlägg i detta forum.
Jävlar vad man är välkommen!

 
P

Pär

Du talar med en IT-ansvarig...
Brevlådan var inte full, ankommen av virus eller annat, det kom inget svar helt enkelt.
100%...
Det var ett löfte att minnas.

 

diablo666

Välkänd medlem
1 jan 2000
198
0
6
Borlänge Sweden
Jag tycker att det är bra att det är medlemsskap därför att då blir diskusionerna mer seriösa. (jag har inlogg men nu sitter jag på jobbet och har inget lösen där så det är därför jag inte har loggat in)