Ski-Doo Grandtouring Legend 800 SDI ( 2004 ) WBW-743 , Töre/Kalix

koksverk

Medlem
23 jan 2006
26
0
1
fick min skoter stulen söndag morron den 26/2 från mitt garage i Töer ..är det någon som har sett någonting eller hört någonting kontakta i så fall polisen i kalix eller mig Tommy på tel 070-3174858,du som kan komma med sådan upplysning att förövaren grips eller att skotern kommer till rätta får en bra penning belöning skotern är svart och av touring modell och har reg nummer WBW743
 

koksverk

Medlem
23 jan 2006
26
0
1
stulen skoter och kanon väder !!!!!

Fick ju min skoter stulen förra söndagen en legend 800 sdi....å nu e man ledig efter att ha arbetat hårt hela helgen ....å vart är skotern då ?
Jo säkert i händerna på nån halv pundig snubbe som ville käna sig en hacka !!!!!!
Fanken så less man blir !!!
Men man får väl hoppas skotern kommer tebax eller i alla fall att man får tag på killen personligen --> så att man får göra nånting roligt i alla fall ,,,,,å så har man ju gratis hyra i några år efteråt,,,,*L* :eek:
....inte konstigt försäkrings premierna stiger och stiger och stiger och .......
 
Senast redigerad av en moderator:

koksverk

Medlem
23 jan 2006
26
0
1
förtydligande

ja det var i Töre min skoter blev stulen från mitt garage det var en skidoo grandtouring legend 800sdi av årsmodell 2004 men den var uttagen mitten april 2005 så den hade bara ca 65 mil på mätaren ...så det var bittert värre ..typiskt ochså att man får vänta en månad på pengar eller likvärdig maskin