Någon som blivit av med en f7? titta hit!

D

Deleted member 9532

Men herregud vilket folk!

Obs, det finns inga pappren. Finns det så dumma människor som går och byter sig till dessa fordon?
Kan ju inte vara någon tvekan om att den är stulen?

Visst kan ju papprena försvunnit i en husbrand eller vad som helst, men då kan man väl fixa nya hos vägverket.

Idioter säger jag bara!
 

PontusSandberg

Välkänd medlem
27 feb 2007
1.292
1
16
Kalix
Borde man inte anmäla han?

Låter ju lite misstänksamt.


Har för mig att dom tog en f7 från KSMC för några veckor sedan när den stod ute på gården, men det var nog en 07a.
 

rmk700_05

Välkänd medlem
27 okt 2006
461
0
16
nu ska man ju inte dra några förhastade slutsatser... men om det nu är stulen måste han ju vara ganska ny i branschen:stupid:

oftast slaktas ju grejerna och säljs i delar.

hel skoter = ganska bra odds för polisen:laugh:
 

widell1111

Välkänd medlem
11 okt 2006
692
0
16
sundsvall
Kan ju vara importerad i smyg :) eller stulen i ett annat land... verka skumt att lägga ut en sån i sin egen mail adress, visserligen kan han ha gjort en mail enbart för just detta ändamål... men troligtvis stulen ! men har inte nya Artic nån slags stöldskydd startspärr osv`?
 

Polaris_Glenne

Välkänd medlem
11 okt 2006
1.905
0
36
sundsvall
Visst kan ju papprena försvunnit i en husbrand eller vad som helst, men då kan man väl fixa nya hos vägverket.

yepp, bara ringa vv så får man nya papper typ.. så om dom av nån konstig anledning har försvunnit så säljer man ju inte skotern utan papper, då ringer man ju ett snabbt enkelt samtal och fixar nya
 

Dawn!

Välkänd medlem
16 dec 2007
184
0
6
kiruna
nya artic cat.. har som gps sändare.. så if den har blivit sluten.. så hittar dom den ganska snabbt.. min f7 06 vart stulen förra sommarn.. snuten hittade den i ett garage 1 mil härifrån:p så dom bordew ju hitta den.. kan dock vara import? kan vara stulex oxå:p
 

BerZzz

Medlem
19 nov 2006
34
0
1
Malung
har ochså sett den och tänkt samma sak. men möjligheterna är många, typ stulen,crossmaskin, kvaddad utan försäkring och köppt ett nytt oreggat chassi osvosv.. såg även att en motor va tillsalu och det verkade va samma kille.. å han har ju garanterat sett detta forum å blivit skraj..
men har sett många liknande anonser..
 
Senast redigerad av en moderator:

Dawn!

Välkänd medlem
16 dec 2007
184
0
6
kiruna
Haha.. sa att jag skulle polis anmäla han:p hyaha att polisen kmr spåra hans ip:p så tog han bort dom:p HAHAHAHHA
 

raceman

Medlem
29 nov 2007
18
0
1
åNGERMANLAND
Det blev en F7.a stulen i Härnösand 26 jan .Det är en röd 03.a ext.Det säljs delar på snowmobile ,det står att killen är från norrbotten men nr är från härnösand, KÖP INGA DELAR , STÖD ALLA SKOTER ÄGARE SOM FÅTT SKOTERN STULEN:evil:
 

Dawn!

Välkänd medlem
16 dec 2007
184
0
6
kiruna
Har oxå skrivit åt han.. skrev ju efter han svarade mig.. han sa tyvärr har inte kvar den.. :p haha