Låg nivå

Bola

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.117
25
48
[Uppdaterat: Senast editerat den 18-Jan-03 kl 10:25 AM (CET)][Uppdaterat: Senast editerat den 17-Jan-03 kl 11:18 AM (CET)]Till alla berörda varför är det så väldigt låg nivå på vissa personers svar.
Kan ni inte hålla till någon annanstans.
Dom här forumena blir mindre trovärdiga
då och det är ju synd !För dom är skitbra
om dom används på rätt sätt.Det finns ju ett forum får dom oseriösa redan sko..r.com och nio av tio fall så är dom inloggade
som guest på det här formet.Man borde kunna (våga)stå för allt skitsnack.. }>
mvh:Bosse....

 

Dann

Välkänd medlem
1 jan 2000
278
0
16
Sundsvall
Visit site
hoppas du inte syftar på mitt svar angående särskrivning ?

jag har tröttnat på folk som tjatar om det hela tiden. om alla förstår vad författaren menar så spelar det väl för h-vete ingen roll tycker jag iaf. det är internet det här ingen skola eller arbetsplats då allt måste vara 100% korrekt.
 

flower

Välkänd medlem
1 jan 2000
340
0
16
Bra rutet men det är ju så att det tyvärr speglar samhällets sammansättning i övrigt.
Vissa saker, som t.ex. Jonkes hat-tråd får man väl se med ett skevt leende medan man blir grinig på annat man ser.
Moderatorns uppgift här är att sätta P för övertramp och jag tycker att denne faktiskt gör precis lagom mycket.
D.v.s. slår inte till i tid och otid men plockar ner folk som verkligen kliver över.

 

Roffa

Välkänd medlem
1 jan 2000
128
0
16
Luleå Sverige
Tycker att man bara skulle få skriva inlägg om man är medlem..då hade man nog sluppit en hel del oseriösa inlägg.

//Roger