Foto forum

ockelbo8000

Välkänd medlem
1 jan 2000
718
0
16
37
Södra Prästholm, Råneå
Borde man inte kunna ha ett foto/film forum här på skoterleden, eller kan skoterföre inte fota kanske :p , jag tänkte ett sånt som i turbo performance clubs forum. där man kan lägga upp bilder på lite av varje skoterrelaterat.
 

henkew

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.630
0
16
44
Bredbyn
www.henkew.com
Garaget

Ett tips: Klicka på "Garaget" här överst på den blå menyraden! :)

Sedan har vi ju bildtävlingen på själva leden, där hamnar väl alla dom bästa bilderna...
 

ockelbo8000

Välkänd medlem
1 jan 2000
718
0
16
37
Södra Prästholm, Råneå
henkew skrev:
Ett tips: Klicka på "Garaget" här överst på den blå menyraden! :)

Sedan har vi ju bildtävlingen på själva leden, där hamnar väl alla dom bästa bilderna...
Men det är ändå inte samma sak som ett foto forum, men man får väll acceptera att skoterentusiaster inte är lika villiga att visa sina foton och projekt som bilentusiaster..eller...
 
E

ejwbegysv

Du menar en bild som denna? :



Vet inte om det endast är vi moderatorer som kan göra det...
 

henkew

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.630
0
16
44
Bredbyn
www.henkew.com
ejwbegysv skrev:
Du menar en bild som denna? :

Vet inte om det endast är vi moderatorer som kan göra det...
Nej, vad jag vet så kan alla lägga in bilder i inläggen, men man kan bara länka till en bild som redan finns på nätet, det är bara vi moderatorer som kan ladda upp bilder till forumet.

Jag vet inte om det är mycket besvär med att skapa ett till forum men vi vill nog inte gå ifrån upplägget som vi kört på ett bra tag nu, dessutom är jag tveksam till att vi skulle fylla ett helt eget forum med bilder.
Det man skulle kunna göra är att skapa en speciell bild-tråd och göra den "viktig" så att den alltid ligger överst i t.ex. Övrigt/Off-Topic...

Vad tror ni, finns det intresse för något sånt?
 

Heggan

Välkänd medlem
4 okt 2004
386
0
16
40
Luleå
Vadför inte göra en begränsning på hur stora bilder som får läggas upp??? Gör ju bara forumet bättre om man kan lägga in bilder??? Vadför inte förändra till något bättre?
 

henkew

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.630
0
16
44
Bredbyn
www.henkew.com
Du tänker att alla ska få ladda upp bilder på servern men med begränsad storlek?
Nej, det går inte för vi moderatorer måste ha någon funktion som vi kan skryta över att bara vi har! :D

Nejmen, det är helt enkelt en utrymmes och bandbreddsfråga, en bild är ju inte så stor kan tyckas men "många bäckar små"...

Men släng upp bilderna hos ImageShack och länka sedan in dom här på forumet så vi får lite att kolla på!
Där får man färdiga