FÖRTROENDEKRIS INOM SSCO?

skoterleden

Team Snowmobile
1 jan 2000
124
0
6
Som ni kan läsa i vår artikel här så är återigen SSCO i blåsväder. Vad tycker ni, har SSCO ert förtroende?
 

yamis

Välkänd medlem
15 nov 2007
178
0
6
Övik
Absolut INTE! Det som man har läst här och på fler ställen på nätet så har man verkligen fått en negativ bild av SSCO. Filmen fick en att verkligen att haja till, fick ont i kroppen då man lyssnar på personerna i den filmen.Att man kan vara så förbannat sura och helt utan verklighetsuppfattning förstår jag inte. Tur då att det också finns personer med vettiga åsikter i sverige(både unga som äldre).
 

berrob

Välkänd medlem
25 jul 2007
3.324
1
36
Luleå
Rätt intressant faktiskt , har haft en del mailväxling med dom, men förtroende för dom av mig nej ? Och hur kan en förening hävda att just dom skall representera skoteråkarna ?

Skandal är precis vad det är. Det finns en del bekymmer när det kommer till skoteråkningen och det är vi nog alla medvetna om. Men mer förbud löser ju inga som helst problem.

Det är så d***** märkligt av en förening som skall till vara skoteråkarnas intressen gör på detta sätt. Frågan är vilka skoteråkare dom anser sig representera ?
 

fredrick

Välkänd medlem
12 okt 2005
474
0
16
Avesta
Hoppas bara inte dom dära tomtarna tar del utav skattepengar?? Dom verkar ju kunna göra som dom vill. Ingen ordning alls på skiten =(
 

jpn

Välkänd medlem
3 nov 2005
230
0
16
36
Byyn
Nej dom har inte mitt förtroende! Och jag tycker inte att dom har nån rätt att representera mig som skoterförare.
 

Melender

Välkänd medlem
22 nov 2007
126
0
6
SKEÅ.
Nä ve och fasa...verklighetsförankringen i SSCO verkar vara det skevaste någonsin.
Och MIG representerar de inte.
Punkt schlutt!