asker`s Bumper till Pro-Ride & Axys 800/850

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.083
886
113
Stora Blåsjön
Nu finns någon röd och vit bumper tillgänglig, då någon har avbokat och några inte svarat på PM.
Svart och olackad är helt slut nu.
Ni som ska hämta eller bestämt leverans på annat sätt behöver vara oroligt att bli utan.
 

the_don

Aktiv medlem
25 aug 2005
86
0
6
skell
Hur kommer man i kontakt med dig asker? tänkte att jag ville ha en vit skickad till mig. Pm:ar min adress och tele så hoppas jag man får ett telenummer eller ett kontonummer tillbaka så man kan hinka över lite dollars.
 

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.083
886
113
Stora Blåsjön
Hur kommer man i kontakt med dig asker? tänkte att jag ville ha en vit skickad till mig. Pm:ar min adress och tele så hoppas jag man får ett telenummer eller ett kontonummer tillbaka så man kan hinka över lite dollars.
PM mottaget och skickat.
 

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.083
886
113
Stora Blåsjön
Sv: Re: asker`s Bumper till Pro-Ride

Din inbox är full så jag drog iväg ett mail med alla detaljer! (ZonFreak@hotmail.com)
Där gick den sista vita bågen iväg till Larsson400, så nu finns bara röda kvar. Verkar passa riktigt fint på den röda 2013 rmk 600an.
 

Vicke

Välkänd medlem
29 mar 2007
274
0
16
Sv: Re: asker`s Bumper till Pro-Ride

Finns alltså bara röda att beställa nu? Vill beställa en vit eller svart till min Assault -12.
 

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.083
886
113
Stora Blåsjön
Svart, vit och olackad är slut nu.
Finns 1st röd bumper kvar.

Kan hända att det blir några enstaka olackade till, ska kolla om jag har nå mer delar kvar.
Skriver här när dom finns klara.
 

Vicke

Välkänd medlem
29 mar 2007
274
0
16
Okej! Blir nog snyggt med en röd ändå så ändrar mig och köper den sista röda istället! Du har PM :)
 

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.083
886
113
Stora Blåsjön
Nu snart kommer det att finnas lite mer bågar att tillgå.
Bågarna tillverkas för fullt nu.
Ni som redan har hört av er och bokat en båge kommer jag att höra av mig till så fort jag har bågar leveransklara.
Observera att det endast blir olackade denna lilla omgång.

Edit: Lite bilder på olackad bumper.


 
Last edited:

psike

Välkänd medlem
20 sept 2009
1.456
2
38
Skellefteå
Om någon är intresserad av en vit, i Skellefteå, så har jag en oanvänd liggande hemma i köket som säljes till Askers pris exkl. frakt inom Skeå.

PM:a.