Arctic Cat Thundercat 1000 ( 1999 ) xxx-xxx , ...........

Rave 800

Medlem
1 jan 2000
32
0
1
Hur fan kan man vara så fräck att man går och snor en skoter på backtävlingen som var i Piteå i dag..
en man i jeans utan handskar, med skägg och bredbak.. det var vad ett vittne såg fara med skotern..
Det var en Arctic Cat Thundercat 1000 -99 med svartcrome ruta, rödahuv galler, back..
jag säger då bara FY FAN.. det borde vara skottpengar på såna typer....
 
T

Tebe

RE: STULEN SKOTER!!!

Det var även dom som blev av med facemask/glasögon.
 
Z

_ZR_

RE: STULEN SKOTER!!!

Håller med.... nu jävlar är det dax att någonting händer!!!! Det lär ju ha varit ett beställnings jobb till någon snål jävel, jag säger bara: Pröva att spara till en skoter eller till delarna som normalt folk!!!
Jag tycker att det är på tiden att dom som anordnar skoter tävlingar har någon vakt på parkeringen, jag skulle då kunna betala 20 spänn för att parkera då, om man vet att någon har koll på sakerna..... x(
 

Errrnst

Välkänd medlem
1 jan 2000
514
1
16
36
Luleå Sverige
RE: STULEN SKOTER!!!

Alltså jag fattar inte!

Det är fan sjukt att man bara kan ta en skoter!
Skulle jag få syn på en kille som snodde en skoter så skulle jag fan ha kört över han!
 

Quethec

Välkänd medlem
21 apr 2005
824
2
16
Gävle
Fan va alla ska slå, döda, köra över folk som är kriminella :) jag hade nog bara anmält han xD och de tror jag ni också bara hade gjort
 

PhzII-Mtn

Välkänd medlem
18 feb 2007
130
0
6
Tierp
I ren ilska så vet man aldrig vad som händer om man får tag på en såndär syndare, lider verkligen med dig. :(
 

jonasadolfsson

Välkänd medlem
5 nov 2005
1.666
1
16
Bollnäs
Jag hatar sånt j*vla tattar folk, minns själv hur arg jag blev när vi hade parkerat våran båt vid en gästbrygga och sen när vi kom dit så satt det 3-4 tattar ungar i båten...j*vlar va föbanad man blir...
 

M.Pettsson

Välkänd medlem
6 jun 2006
770
0
16
Pite
Hur fan kan man vara så fräck att man går och snor en skoter på backtävlingen som var i Piteå i dag..
en man i jeans utan handskar, med skägg och bredbak.. det var vad ett vittne såg fara med skotern..
Det var en Arctic Cat Thundercat 1000 -99 med svartcrome ruta, rödahuv galler, back..
jag säger då bara FY FAN.. det borde vara skottpengar på såna typer....
vet att de är en gammal tråd. men de va faktiskt jag som va vittne till den skoterstölden, jag och en kompis.
vi såg att nån körde iväg på en skoter i bara jeans och inga handskar som sagt. jag sa till min kompis, på skoj han snor säkert skotern så lite klädd som han är. och de vistade sej ju senare att den blev stulen när dom ropade i högtalaren att de va en stulen skoter..
 

braap

Välkänd medlem
25 nov 2006
394
0
16
vet att de är en gammal tråd. men de va faktiskt jag som va vittne till den skoterstölden, jag och en kompis.
vi såg att nån körde iväg på en skoter i bara jeans och inga handskar som sagt. jag sa till min kompis, på skoj han snor säkert skotern så lite klädd som han är. och de vistade sej ju senare att den blev stulen när dom ropade i högtalaren att de va en stulen skoter..
Kom den till rätta då?
 

jocke19

Välkänd medlem
3 mar 2007
130
0
6
skellefteå
Jag tycker man borde ställa en ny och fin skoter med nycklarna i på en parkering på en skotertävling. Då har man tagit bort tändhattarna å så när en tjuv och ska stjäla skotern så står nåra berädd på att hoppa på han å slå ner han!