Arctic Cat F7 Nightfire ( 2004 ) xxx-xxx , Boden

hank

Ny medlem
28 jan 2005
3
0
1
46
Boden
Min firecat blev stulen på tisdags morgon mellan kl 0530 och 0700, från raspvägen utan för Boden. Den var lastad på släp som också blev stulet men hittades några timmar senare. Jag skulle ta in den på verkstad senare den dan för den hade strejkat några dagar tidigare, den går med andra ord inte att köra med............

Hört eller sett något? Tips om var den finns motages med glädje på nr: 070 261 59 04
hgranbom@yahoo.se mvh/ Henrik
 

emmes

Välkänd medlem
1 apr 2006
252
0
16
man måste ju snart knäcka benen på alla....
fan att folk inte kan skilja på sitt eget och andras
 

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
43
Umeå/Boden
stjäls det inte mycket skortar i Boden området?


tycker man läser i tidningen var och varannan dag om skotrar som stjäls där

känns nästan tur att man lyckats flytta därifrån
 

Olaf

Medlem
17 jul 2006
22
0
1
Boden
dem är och cruisar här i området, en dag så stannade dem och kollade på släpet men far gick ut och det hörde dem väl, sen nästa dag hade dem vart och tatt nå hojjar
 

Mordecaien

Välkänd medlem
28 jan 2006
376
0
16
Kramfors
stjäls det inte mycket skortar i Boden området?


tycker man läser i tidningen var och varannan dag om skotrar som stjäls där

känns nästan tur att man lyckats flytta därifrån
Bodde inte där bra länge, men lärde mig en sak. Var inte sakerna inlåsta var de borta, och ibland även då. Att jag bodde vid prästholmen innan de började riva kåkarna där kanske gjorde sitt till (väldigt fint område, men det stals mycket där).
 

emmes

Välkänd medlem
1 apr 2006
252
0
16
Bodde inte där bra länge, men lärde mig en sak. Var inte sakerna inlåsta var de borta, och ibland även då. Att jag bodde vid prästholmen innan de började riva kåkarna där kanske gjorde sitt till (väldigt fint område, men det stals mycket där).
men prästholmen är som rosengård ffs det e bara ha kassavalv för att förvara skotern i!
 

Moose

Välkänd medlem
1 jan 2006
162
0
6
Gammal tråd. Hoppas han fått pengar från försäkringsbolaget nu för den blev stulen 28-01-2005 :)
 

Niklas.L

Välkänd medlem
5 sept 2006
330
0
16
Sthlm
Lider me dig... Att folk inte kan skilja på ditt å MITT
Men samma sak här oxå!!
Men när ska folk lära sig att inte ha saker på släpvagn varken de gäller båt eller skoter??
skruva av ett hjul iaf, så e det inte bara att åka iväg me den.