Överdrag dubbeldyna v-max

charlie_one

Välkänd medlem
14 mar 2006
360
0
16
Norrbotten
Hi
Är det nån som vet vart var man kan få tag på ett dynöverdrag till dubbeldynan på en -94 v-max billigare än yamahas orginal för 4500 kr ¿¿¿
Har letat mig gråhårig på nätet utan resultat, men dom brukar ju säga att det första man blir blind på är ögonen :) .

Eller vet nån sadelmakare eller dyl som kan byta ut "främre sittdelen" på mitt eget överdrag för rimliga pengar i närheten av Pite kommun ¿

Har fått en jättereva på främre delen och även skumgummit har spruckit rätt djupt :( .
 

xc60098a

Välkänd medlem
1 jan 2000
302
0
16
finns massor av firmor som syr överdrag till diverse dynor (båtdynor osv) dessa syr ett dynöverdrag till din yamaha för under tusenlappen
 

charlie_one

Välkänd medlem
14 mar 2006
360
0
16
Norrbotten
ingen som har nått firmanamn på nån som kan göra det¿, helst häromkring, men inom ca 10 mils radie från piteå går oxså bra.
 

charlie_one

Välkänd medlem
14 mar 2006
360
0
16
Norrbotten
Ingen som vet nån sadelmakare häromkring nånstans som kan fixa en dyna ??

Har kollat på rinab men där hittar jag inget överdrag alls.
 
Senast redigerad av en moderator:

vette89

Välkänd medlem
7 jan 2006
245
0
16
Sundsvall
Kolla efter sadelmakare eller ev. tapetserare (som klär om möbler) i Gula sidorna. Kan väl inte vara så märkvärdigt, eller.....?
 

vette89

Välkänd medlem
7 jan 2006
245
0
16
Sundsvall
Jag kollade åt dig:

Adressuppgifter
Ylva TapetserareKlumg. 16, 941 64 PITEÅ Tfn/Fax 0911-917 82
Sökord

Tapetserartjänster, Båtinredningar, Möbelomklädnad, Möbelrenovering, Möbeltyger, Stoppningsmaterial
Ring och prata med honom/henne/dom. Klarar man båtinredningar så kan det inte vara något bekymmer med en skoterdyna.
 

charlie_one

Välkänd medlem
14 mar 2006
360
0
16
Norrbotten
tänkte alldrig på att söka på såna saker, jag har bara sökt på skoter o skoterdynor o dyl och då hittade jag bara orginalprylar.

Ska kolla med henne o se om hon inte kan få ordning på dynan utan att kosta en förmögenhet.

Tackar tackar